Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ts125 suiza oli mullakin, ei se vain aina ollu rikki. en edes muista joutuko sitä korjaamaan koskaan. ehkä mäntä piti vaihtaa, joku tehomäntä.Ehkä olisi pitänyt pitää päiväkirjaa![]()
Itsekin muistan vain joitain välähdyksiä sieltätäältä, osan kevarijengistäkin muistan![]()
Enimmäkseen muistan vain sen fiiliksen, se oli hienoa aikaa sekin.
Kevari oli tienpäällä aina kun pääsi töiltä ajamaan. Eka vuosi talvellakin![]()
Silloin melkein asuin pyörän päällä![]()
![]()
E: eka pyörä oli TS suitsa; aina rikki, vaihdoin twini Hondaan...jonka ajoin kahdessa kesässä ihan loppuun![]()
![]()
Kotoa kun samana iltana kortin hakivat, niin väittivät poliismiehet, että 140 km/h olisi ollut meikäläisellä vauhtia. Kaikki, joilla on piikkinen GS ollut (juu, voitte laittaa kädet alas te kaksi) tietävät, että tuo on villiä fantasiaa. Lyhyen, oven suussa käydyn neuvottelun jälkeen jäi raporttiin merkinnäksi 115 km/h, ja kortti vaihtoi haltijaa.
siinä oli muuten juttu johon yhdyn satasella mukaan.Lyhyt mutta,sisältöä ja tunteet pelissä.Kaverit ajoi piikeillä, kun niiden vanhemmilla oli rahaa ostaa lelut niille. Itse jouduin perseaukisena leikkiin pelkillä tytöillä, joka ei näin jälkikäteen katsottuna ollut yhtään hullumpaa![]()
Silloin kyllä ketutti, kun naapurin Matti ajoi DT-Jammulla ja minä jouduin tyytymään sen siskoon![]()
Nykyään leikin enimmäkseen moottorivehkeillä ja vähemmän ikäluokkani tytöillä ja olen pirun tyytyväinen![]()
Ihmeellistä tämä elämä ja eletyt vuodet![]()
Tarkoitat varmaan 125 Stinger SuzukiaMuistaisiko joku kyseisen pyörän oikeaa nimeä?Se oli 125 cm vm. oli 60/70 luvun vaiheilla ja lepakko nimi tuli siiitä ku,molemmat putket nousi yläkautta taakse.
se se oli.Kaunis ku mikä.Löytyiskö joltain kuvaa?Kuuluitko H@nde 70 luvulla OMKoohon? Roikuin siellä itse silloin mukana ku kaverini oli kerhonjäsen.Tarkoitat varmaan 125 Stinger SuzukiaMuistaisiko joku kyseisen pyörän oikeaa nimeä?Se oli 125 cm vm. oli 60/70 luvun vaiheilla ja lepakko nimi tuli siiitä ku,molemmat putket nousi yläkautta taakse.![]()
Googlen kuvahaulla löytyy paljonkin kuvia kyseisestä pelistä. En kuulunut OMK:hon ja eka piikki oli Honda CB125 vm-72. Kyseinen malli oli jo varustettu etupäästä mekaanisella levyjarrulla. Oli kaatumarautaa, kromia ja kaiken kukkuraksi sähkö starttise se oli.Kaunis ku mikä.Löytyiskö joltain kuvaa?Kuuluitko H@nde 70 luvulla OMKoohon? Roikuin siellä itse silloin mukana ku kaverini oli kerhonjäsen.Tarkoitat varmaan 125 Stinger SuzukiaMuistaisiko joku kyseisen pyörän oikeaa nimeä?Se oli 125 cm vm. oli 60/70 luvun vaiheilla ja lepakko nimi tuli siiitä ku,molemmat putket nousi yläkautta taakse.![]()
Samaa linjaaKaverit ajoi piikeillä, kun niiden vanhemmilla oli rahaa ostaa lelut niille. Itse jouduin perseaukisena leikkiin pelkillä tytöillä, joka ei näin jälkikäteen katsottuna ollut yhtään hullumpaa![]()
Silloin kyllä ketutti, kun naapurin Matti ajoi DT-Jammulla ja minä jouduin tyytymään sen siskoon![]()
Nykyään leikin enimmäkseen moottorivehkeillä ja vähemmän ikäluokkani tytöillä ja olen pirun tyytyväinen![]()
Ihmeellistä tämä elämä ja eletyt vuodet![]()
Ookko nyt ihan varma tuosta vuosimallista... koska minulla oli CB125 twin kullankeltainen (joita oli myös punaisia ja turkoosin sinivihreita) ja siinä oli rumpujarru edessä ja vuosimalli oli -73 ...sanoi:Googlen kuvahaulla löytyy paljonkin kuvia kyseisestä pelistä. En kuulunut OMK:hon ja eka piikki oli Honda CB125 vm-72. Kyseinen malli oli jo varustettu etupäästä mekaanisella levyjarrulla. Oli kaatumarautaa, kromia ja kaiken kukkuraksi sähkö starttiOi niitä aikoja.![]()