• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitä mp-merkkiä et ikinä ostaisi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BlackCat
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mitä mp-merkkiä et ikinä ostaisi? -

• Aprilia

Ääniä: 0 0,0%
  • BMW

Ääniä: 1 9,1%
  • Ducati

Ääniä: 1 9,1%
  • Harley Davidson

Ääniä: 5 45,5%
  • Honda

• Kawasaki

• KTM

Ääniä: 2 18,2%
  • Moto-Guzzi

Ääniä: 2 18,2%
  • Suzuki

• Yamaha

• Ääniä yhteensä
    11
Äänestin Yamahaa mutta ei sekään totta ole. Mulle ei vaan ollut vaihtoehtoa. En keksinyt yhtäkään merkkiä joka suuresti vituttais tai jollaista en pystyis kokeilemaan.
nixweiss.gif

BMW. Sitä en ikinä ostaisi, mutta ilmatteeks voisin toki ottaa (ja myydä eteenpäin
tounge.gif
)

Toisaalta yhtä hyvin olisin voinu vastata myös Ducati. Sellasella vois jopa ajellakin, mut ovat kyllä niin ylihinnoiteltuja vehkeitä että sellasta en tuu ikinä ostamaan.

Minkä tahansa pyörän voisin ilmaiseksi ottaa, mutta HD jäisi ostamatta. Ylihinnoiteltuja ovat minun mielestäni. Ei huvita maksaa 10 000 euroa ylimääräistä pelkästään merkin takia.

Yksi honda mulla oli.. mut laitoin toho silti Honda, koska enää en kyseisen merkin vempelettä halua omistaa

BMW, moto guzzi, kiinalaiset ja korealaiset eivät mua kiinnosta.

Luotan seuraaviin merkkeihin:
1.Honda
2.Suzuki
3.Kawasaki
4.Yamaha
5.Aprilia

HD:n voisin ehkä joskus ostaa mutta en vielä, toistaiseksi liian kallis. Vielä olen vissiin liian nuori koska sport ajotapa kiinnostaa eniten joten custom on toistaiseksi väärä vaihtoehto minulle.

Ducatista olen vielä epävarma.

Moto morinilta toistaiseksi ainoa kiintoisa on vanhempi corsaro 1200. Ikävä kyllä hinta on aika kova.

Vaihtoehdoista puuttui juuri ne oikeasti mulle vähiten sopivat eli korean ja kiinan ihmeet,joten äänestin sitten hd:ta koska se kuitenkin olisi tuolta listalta ehkä se viimeinen vaikkakin v-rod olisi aika kyrväkäs peli.
Samoilla linjoilla mennään... Pitkään arvoin annanko ääneni guzzille vai HD:lle ja arpa osui nyt HD:lle ... Listalta siis puuttui ne, joita en varmasti ostaisi...

Mulle kelpais mikä tahansa merkki, jos pyörä on hyvä. Epätodennäköisimmin kuitenkaan ikinä tulen ostamaan Moto-guzzia, joten sille siis ääni. Ei huono pyörä tosin sekään... Vaikea äänestys. Jokainen pyörä on omalla tavalla hyvä aina ja omaan käyttötarkoitukseensa.

Koskaan ei pidä sanoa ei koskaan , koska mikään ei ole niin varmaa kuin epävarmuus , vastasin kuitenkin Moto-Jussi , koska ainut vakio Hd mikä mulle kelpais , olis se alkuperäinen V-rod......hopeisena tietenkin ....
bowdown.gif

HD menee sellaiseen imagokategoriaan, jonka jätän väliin. Näin ainakin tässä vaiheessa elämää. Kaikki muut luetellut merkit äänestyksessä ovat ok.

Back