Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaksi kärpästä yhdellä iskulla: Kaveri viihtyy ja sinä saat pyörän lainaan taasOstaisin lentolipun ensi vuoden Assenin MotoGp kisaan tms...
Delvac: Rasvaa paikan kuin paikan, eikä ole kallis. Saanko sanoa tissit tähän väliin?tai sitten 200l delvakkia![]()
tissejäkin voisi kaverille saada 200:lla?Delvac: Rasvaa paikan kuin paikan, eikä ole kallis. Saanko sanoa tissit tähän väliin?tai sitten 200l delvakkia![]()
Kyllä! Anna siis Delvactissit lahjaksi, niin kyllä alkaa lämpeämääntissejäkin voisi kaverille saada 200:lla?Delvac: Rasvaa paikan kuin paikan, eikä ole kallis. Saanko sanoa tissit tähän väliin?tai sitten 200l delvakkia![]()
![]()
Jos pyörä seisoo noinkin paljon, niin kunnon hälytin. Tässä suositus mallista joka itselläni käytössä ja hyväksi todettu -> click.Kiitos kaikille vastauksista! Hornetin mittarissa on tällä hetkellä 3336 km, joista itse olen ajanut kahden vuoden aikana n. 700km, eli pyörä ei ole minulla ensi kertaa lainassa ja kilometrejä kaverille tulee varsin kitsaasti.
alkaa suorastaan kuumottamaan rakkauden liekki ja halauskin voisi olla mihevää luokkaa tuon jälkeen..ja tietenkin...TISSIT...Kyllä! Anna siis Delvactissit lahjaksi, niin kyllä alkaa lämpeämääntissejäkin voisi kaverille saada 200:lla?Delvac: Rasvaa paikan kuin paikan, eikä ole kallis. Saanko sanoa tissit tähän väliin?tai sitten 200l delvakkia![]()
![]()
![]()
Ainakin Nesteen väreissä olevilta "huoltoasemilta" saa.mopon huolto ja tankki täyteen!
bensalahjakortti ois kans kiva mutta niitä ei taida olla myynnissä missään!?![]()
![]()
En sano etteikö AutoGlymit olis hyviä, mutta on parempaakin: ZainoVimosen päälle pesu (moottori yms.) ja kunnon vahaus (autoglym puna+kulta tai jos suht hyvä vaha jo pohjalla niin pelkkä kulta), maalamattomien muosiosien käsittely autoglymin bumper carella ja pakosarjan yms. metalliosien kiillotus autoglymin metal polishilla ja ketjujen pesu ja voitelu. Vielä jos oikein paljon tuli kilsoja niin etu/takakumppa niin luulisi omistajan arvostavan.
Vähän meni mainospuheeksi, mut noi ag:n tuotteet on vaan niin loistavia![]()
Nuo lisäpalikat on hieman huonoja, ellet tiedä tasan mitä kaverisi haluaisi.. Pukit (tai ainakin takapukki) on loistoidea.