• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitä kaikkea olet kuljettanut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mikris
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Piikkisellä Gammalla tuli joskus kuskattua stereosarjaa kaiuttimineen. Kaveri, jolle sterkat myin, istui vielä kyydissä, oli se aikamoinen viritys, tyyliin jollain jeesusteipillä se siihen pakkarille paketoitiin. Oikein naurattaa kun muistelee.

Asiasta kukkalautaan, tuollainen motskarin takalaukku on kyllä ällistyttävän tilava, kauppareissulla kun käy niin boksiin mahtuu ihan kivuttomasti loota kaljaa ja kassillinen ruokaa. Mitä muuta sitä ihminen viikonlopuksi edes tarvitsee?

Edit: Ai niin, viime kesänä kuskasin takaboksissa kahta gerbiiliä ja kertausharjoituksiin menin tottakai mopolla intin reppu selässä täynnä armeijakamaa.

kitaraa olen roudannu jonkun kerran mukanani. Ruokasäkit ranteista roikkuen apehangerilla oli aika extremeä..  
crazy.gif

ison puoleinen matto tuli pyörän takapakkariin sidottuna helposti kotiin. enpä olis etukäteen uskonut että niin vaivattomasti onnistusi. onneksi oli taitava sitoja mukana.
;)

1228395904fatman.jpg

Tuollainen patka joka on avattuna parisäyngyn kokoinen kulkenut usein mukana. max nopeus on silloin 80.

CBR:n penkille saa hyvin kiinni kaljakopan tai pari mäyristä. Kasa räsymattoja kulki siinä mukavasti mökiltä kotiin. Näytti kuulemma huvittavalta, muttei tuntunut missään ajaessa.

Rummut tuli joskus roudattua mopolla treenikämpältä toiselle, hyvin tulivat Tunturin penkin päällä.
-eeko

Jos hinauskin lasketaan, niin Fiat 850 + 2 sälliä.

125 kuutioisella Suzuki DR:llä - matkaa n. 3km.
biggrin.gif
en usko tuota! Ite en oo kun muutaman bissen kuljettanut CB 500sen penkin alla. Kuusi kappaletta tarkalleen ottaen, nykyiseen SVhen ei mahdu edes sitä. Repussa nyt on kulkenut mitä milloinkin, viikon ruuista tietokoneeseen.

Pitihän se Fiiun raato työntää ensin liikkeelle, ei se muuten onnistunut.

Honda Monkey Z50J:n kyydissä olen saanut kulkemaan Valmet 20:sen syylärin + "keulamaskin".. painoivat varmaan enemmän ku mopo ja joutui itse istumaan hyvinkin pitkälti tankin päällä.

-kaasupullo meni kätevimmin jalkatilassa mutta koska se peitti jarrupolkimen täytyi minun istua sen (kaasupullon) päällä ja kädellä painaa jarrua kaverini ohjeiden mukaan.
-kerran vietiin 2kg dynamiittia jalkatilassa ja nallit lapasiin käärittynä minun sylissäni, haukut tuli kun vanhemmat myyjät saivat tietää asian.
No, aika oli toinen.
nixweiss.gif
Ihan ujo kysymys:  Mihinkäs kerhoon nykyjään kuulut ??  
lookaround_orig.gif
Pimokeen.
-Styrox levy oli muuten hankala kuljetettava 1m x 1m tuppaa tuuli tarttumaan. Vietiin siten, että minä pidin sitä käsilläni vaakatasossa meidän päällä, mutta pakko oli laskea irti kun tuuli tarttui ja meinasi viedä minutkin. Nousi muuten korkealle paikallisen pääkadun päälle.
-Toisinaan meillä oli koirat mukana tavaroiden lisäksi. Kaverin koira istui Vespan jalkatilassa (oli muuten koiralle mieleistä puuhaa) ja minun koirani joutui juoksemaan rinnalla. Skotlannin paimenkoira jaksaa muuten juosta viittäkymppiä -tosin talutin on aika tiukalla jo.

No en nyt mitään kauhean erikoista. Paria autonrengasta kans kuskasin, pujotin ne vartalon yli syliin. Nyt ei kyllä vatsa enää mahtuis renkaan sisään
tounge.gif

Nissanin kytkinasetelman romikselta 100 km tankin päällä muovikassissa tuutilla.

Skotlannin paimenkoira jaksaa muuten juosta viittäkymppiä -tosin talutin on aika tiukalla jo.
Tuosta tulikin mieleen kun tuollaisena 12-13-vuotiaana käytin koiraa mopolla ajaen lenkillä. Lenkiltä tullessa oli sellainen 300-400metriä pitkä suora, jossa oli mukava vielä juoksuttaa koira kunnolla. Silloinen suzuki PV kulki auton mittariin huimat 55km/h. Yleensä ajelin suoran 30-40km/h, ja koira juoksenteli edellä. Kerran sitten ajattelin suoran alkaessa kiihdyttää ja antaa koiran juosta ihan tosissaan...eli kaasu auki ja PV täyteen vauhtiin. Mopon lähestyessä koira kiristää aavistuksen tahtia, mutta koiran rinnalle pääsee helposti. Koira katsahtaa sivuun, vetää niskan kyyryyn ja menee heittämällä karkuun...tästä alkoi sitten virittäminen.

Hurtan rotuhan oli karkeakarvainen saksanseisoja.

Isohko Hilti, 20 kg kissanhiekkaa, 20 kg koiranruokaa sekä omat romut mitä töissä oli eväinä... Tuli testattua nahkalaukkujen kiinnitys.

Ostin paistinpannun ja luulin että se menee reppuuun. Ei mennyt.
paistinpannu kädessä liikenneympyrässä oli eksoottinen kokemus. Varmaankin myös autoilijoille.

kyydissä on kulkenut kotoa mökille muutama kymmen km koira, satakiloinen kaverini takana, pari koria olutta, ruokaa pari pussia sekä kalastusvehkeistä vavat oli käsissä ja kainaloissa...
tounge.gif

kyllä siinä jouset pohjassa ajeltiin
sport05.gif

Back