• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitä,jos prätkällä olisin ollut vähän pidemmällä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gixxerman
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
gixxerman sanoi:
... Ei kait kuski jaksanut enää kiertää virallista reittiä.

Surullista, jos ammattikuski on niin väsyny. Nopeudesta vois päätellä, että ei ole ensimmäinen kerta. Alan vaihtoa vois suositella, ennenkuin tässä keneenkään sattuu tuollasen takia.

Kaikenlaisia "eteen kääntyjiä" kyllä näkee lähes päivittäin, mutta tällaset ihan väärin ajavat on vähän harvinaisempia onneks.

Hyvä, ettei tässä käynyt kenellekään mitään.

Pekkavee sanoi:
Minullekin kävi viikko sitten aika läheltä piti tilanne.
Auto ajoi eteen liikenneympyrässä.
Olin menossa suoraan ihan hyvää vauhtia Heikinlaaksossa Helsingissä.
Jotenkin vain vaistosin, että tuo ei näe minua.
Tiukka jarrutus ja väistö pelastivat yhteentörmäyksen.
Lopulta oltiin molemmat pysähtyneinä vierekkäin.
Minä ihan liikenneympyrän sisällä ja auto puolen metrin päässä oikealla vierelläni.
Siis samaan suuntaan menossa, koska olin väistänyt 90 astetta.
No jatkoin matkaa sinne mihin olin menossa ohittaen sen auton nokan ja autokuski jäi varmaan miettimään, että mitä tässä oikein tapahtui.

Heh. Sillain jännä, että samassa ympyrässä minullekin on käynyt samoin pari kertaa. Toisella kerralla olin varma, että kolahtaa, väliin ei montaa senttiä jäänyt.. Olen siis tullut pohjoisesta ja sieltä oikealta, Nesteen puolelta tulevat eivät vaan jostain syystä näe jo ympyrään ajanutta ajoneuvoa?

Back