• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitä jos motoristi ei näkisikään sinua?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HiTec
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Video
biggrin.gif

On muuten aivan v*tun hyvä.
biggrin.gif
Mutta eihän tällaisia tietenkään Suomessa, joka on näissä liikenneasioissa samalla tasolla Albanian kanssa.

Aivan.
Kampanja puuttuu ihan tyystin motoristipuolelta... Jos joku voisi, pystyisi, osaisi, haluaisi järjestää sellaisen kampanjan, niin uskon sen saavuttavan ainakin huomiota... Niin, tietysti huomiota, mutta toivottavasti sitä hyvää huomiota.. Ei helppo homma täällä meillä!

Kyllähän siinä olisi kampanjan paikka ehdottomasti. Taidanpa laittaa tekstin selkään "Olen motoristi" ja ruveta vetää tuolla tyylillä kaikkialla
thumbs-up.gif
..

mahdottoman hyvä mainos.
062802jumpie_prv.gif
toissapäivänä töistä ajellessa sai vetää etulaikat punaiseksi kun..no joo,parempi varmaan ettei edes aloita,alkaa vaan verisuoni otsassa pullistumaan taas.
veryangry.gif

Kyllähän siinä olisi kampanjan paikka ehdottomasti. Taidanpa laittaa tekstin selkään "Olen motoristi" ja ruveta vetää tuolla tyylillä kaikkialla
thumbs-up.gif
..
Mä jotenkin osasin odottaa jotain tällästä...
sad_orig.gif

Pitäskö virallisemman orgin lähestyä vaikkapa Smotoa (tai jotain muuta instanssia) aiheen tiimoilta josko yhteistyössä sais jotain aikaiseksi?

Back