• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitä jenkkilöistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
olen tässä lähdössä Jenkkilöihin ennen ajokauden alkua, onko kellään tietoa onko jotkin varusteet suhteessa Suomen hintoihin ÄLYTTÖMÄN halpoja, että niitä sieltä itselle kannattaisi rahdata?

Gerbingin lämpöasuissa saatat säästää 25 - 30 %, jos löydät sopivan diilerin. Eri asia on tarviitko semmoisia ja jaksatko kantaa...

t. pozo
062802moto_prv.gif

Ei kun laukut täyteen osia ja tarvikkeita. Osta kaikkea mitä tarvit, luultavasti voitat hinnoissa ihan reippaasti. Itse kuskaan käydessäni kaikkea suodattimista lähtien. Esim Wingin ilman- ja öljyn suodatin + sama setti Kawaan ja pari työkalua maksoi vähemmän kuin suomessa pelkkä wingin ilmansuodatin. Ja ei ollu edes taala näin halpa. Varsinkin pienemmissä tarvikkeissa hinnan erot korostuu. Täytyy lähteä hakemaan kytkinkahva....

Hyvää matkaa vaan....

Pakoputket, nahkapuvut, kulutusosat....itse toisin niin paljon kuin jaksaisin kantaa, jotkut tuotteet ovat siellä erittäin edullisia vaikka niistä maksaisi tullit + verotkin.

esim Indysuperbikes

Yoshimura RS5 full system CBR600RR, $663,95 (n.511€)
Suomessa Duellissa 1245 €, itkettää....

Tai Alpinestars S-MX, $1349, (1038€)
Suomessa 1850 €...

No pyöräthän siellä on halpoja. No ei mut ite ostin kesällä sieltä Joe Rocketin nahkatakin 300$ paha sitten sanoo onko se halpa vai ei ku ei pahemmin oo Suomessa myynnissä, mutta kyllä sieltä ehdottomasti kannattaa katella mitä sitten tarviikaan, kyllä voi huomattavasti halvemmalla saada.

Pakoputket, nahkapuvut, kulutusosat....itse toisin niin paljon kuin jaksaisin kantaa, jotkut tuotteet ovat siellä erittäin edullisia vaikka niistä maksaisi tullit + verotkin.

esim Indysuperbikes

Suomessa 1850 €...
ei ole kyllä pahan hintanen toi Yoshimuran RS-3 bolt-on ZX6R:ään, 251,95 dollaria (193,3€)...Pitänee laittaa siskolle viestiä kun sielläpäin asustaa josko semmonen lähtis tuleen.

Ápropoo, mitenkähän tuo ois viisainta postittaa että ei tuon tullin kanssa tarttis alkaa värkkään?

esim Indysuperbikes

Suomessa 1850 €...

Onkos joku tilannu tuolta jotain? Mites maksu menee ku ei ainakaan ollu paypal systeemiä.
sad_orig.gif
Olis vaan hiukan plastiikka osaa.
tounge.gif
Eikä sellasii löydy euroopan puolelta.

Paljonkos ne maksut on jenkeistä? Meneekö 22% alvia ja jotain 3,5 tullia? Onks muita maksuja?

Moton osia ei ole tullut Jenkeistä tilattua, autoon kylläkin. Keskiviikkona tuli paketti iskareita ja viripalikoita, hinta rahteineen karvan alle 1300 taalaa (~1000€), veroja ja tulleja meni 197,05€. Meneekö Suomessa sama, en tiedä, kun asustelen Belgiassa. Samat palikat täältä ostettuna = tuplahinta, eikä kaikkia edes saatavilla. Visalla makselin.

Suomessa joutuu maksamaan enemmän veroa alv.+2.5-4% riippuen mitä tavaraa on. Mutta oli oikein asiaaki onko joku tilannu jenkki ebaysta jotain siis kun siellä on niitä shoppeja jos tilaan samasta shopista kaksi tavaraa niin pistetäänkö ne samaan pakettiin? Sais vaan rahti kulut tippumaan jonkun verran.
confused_orig.gif
Tältä mantereelta ei löydy niin kattavaa heebeli valikoimaa kun rapakon takana.
sad_orig.gif

Itse olen hintavertailua tehnyt niin, että tuoteen hinta taaloina sama kuin euroina !, euro kurssin johdosta tullit, verot ja postikulut "häviävät" kurssierossa...

- j o n i -

Onko joku tilannu jenkki ebaysta jotain siis kun siellä on niitä shoppeja jos tilaan samasta shopista kaksi tavaraa niin pistetäänkö ne samaan pakettiin? Sais vaan rahti kulut tippumaan jonkun verran.  
confused_orig.gif
Kyllä yleesä menee näin.  Monessa tuotteessa on linkki jossa teksti noin "Tilaa lisää tältä myyjältä ja säästä rahdissa".

Joka tapauksessa kannattaa rahdit AINA neuvotella ETUKÄTEEN maililla ennen tilausta.  Samalla selviää millä rahtihinnalla saa tilattua useamman tuotteen kerralla.

Back