G
Guest
Guest
olen tässä lähdössä Jenkkilöihin ennen ajokauden alkua, onko kellään tietoa onko jotkin varusteet suhteessa Suomen hintoihin ÄLYTTÖMÄN halpoja, että niitä sieltä itselle kannattaisi rahdata?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei ole kyllä pahan hintanen toi Yoshimuran RS-3 bolt-on ZX6R:ään, 251,95 dollaria (193,3€)...Pitänee laittaa siskolle viestiä kun sielläpäin asustaa josko semmonen lähtis tuleen.Pakoputket, nahkapuvut, kulutusosat....itse toisin niin paljon kuin jaksaisin kantaa, jotkut tuotteet ovat siellä erittäin edullisia vaikka niistä maksaisi tullit + verotkin.
esim Indysuperbikes
Yoshimura RS5 full system CBR600RR, $663,95 (n.511€)
Suomessa Duellissa 1245 €, itkettää....
Tai Alpinestars S-MX, $1349, (1038€)
Suomessa 1850 €...
Se kannattaa ottaa ulos alkuperäispakkauksesta ja kääriä vaikka sanomalehtiin ja merkata sisällöksi käytettyjä varaosia.Ápropoo, mitenkähän tuo ois viisainta postittaa että ei tuon tullin kanssa tarttis alkaa värkkään?
Pakoputket, nahkapuvut, kulutusosat....itse toisin niin paljon kuin jaksaisin kantaa, jotkut tuotteet ovat siellä erittäin edullisia vaikka niistä maksaisi tullit + verotkin.
esim Indysuperbikes
Yoshimura RS5 full system CBR600RR, $663,95 (n.511€)
Suomessa Duellissa 1245 €, itkettää....
Tai Alpinestars S-MX, $1349, (1038€)
Suomessa 1850 €...
Kyllä yleesä menee näin. Monessa tuotteessa on linkki jossa teksti noin "Tilaa lisää tältä myyjältä ja säästä rahdissa".Onko joku tilannu jenkki ebaysta jotain siis kun siellä on niitä shoppeja jos tilaan samasta shopista kaksi tavaraa niin pistetäänkö ne samaan pakettiin? Sais vaan rahti kulut tippumaan jonkun verran.![]()