Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi ostaa kurria kun maitoakin on saatavillaKun on liikaa rahaajos pärrälle kelpaa 95 niin miksi käyttää kalliimpaa 98:a?![]()
Juu on on abc asemalla saa bonusta ja pirkalla +Onko sillä muka jotain eroa miltä bensiiniasemalta tankkaa??![]()
Hei! Elä ny keuhkoo siitä diiselistä. Eikös se sanonta mee ihan oikeesti just sillai ko mä sanoinToi Nesteen ysivitosen huono todellinen detonaatiokestävyys muualla ysivitosena myytäviin verrattuna on ihan fakta. Se onko sillä merkitystä riippuu siitä onko ysivitosen puristuskesto hilkulla laitteessa vai ei. Mulla ei ole, mutta ilmajäähyhäksättämeeni tankkaan silti ysikasia, mielenrauhaa halvalla hintaero 3senttiä/litra keskimäärin eli mun mopon kulutuksella ja mun ajoilla alle kakskymppiä varmasti, ehkä jopa alle kympin per kaus, ei tunnu missään tuo hinnanero.
Diisseli ei ole köyhien polttoaine, se on työkoneiden käyttövoima ja tupien lämmitystuote... autossaan jos sitä polttaa niin ei voi olla köyhän valinta koska jos ajaa vähän tulee bensamallia kalliimmaks ja eihän köyhäl voi olla varaa ajaa paljon...
Ai niin, BTW eli osta tie tai jotain... se parempi puristuskesto mahdollistaa sytytyshetken aikaistamisen paremman hyötysuhteen/tehon saamiseksi eikä myöhäistämistä.
Joo. Ootko muuten oikeessa. Aikaistamisestahan se on kyse. Taitaa vaan sulla olla huono päivä tai jotain. Lämmitähän sauna, osta emännälle pari siiderii, vie makkariin ja viettäkää vähän laatuaikaa, niin poristaan huomenna vähän rennomminToi Nesteen ysivitosen huono todellinen detonaatiokestävyys muualla ysivitosena myytäviin verrattuna on ihan fakta. Se onko sillä merkitystä riippuu siitä onko ysivitosen puristuskesto hilkulla laitteessa vai ei. Mulla ei ole, mutta ilmajäähyhäksättämeeni tankkaan silti ysikasia, mielenrauhaa halvalla hintaero 3senttiä/litra keskimäärin eli mun mopon kulutuksella ja mun ajoilla alle kakskymppiä varmasti, ehkä jopa alle kympin per kaus, ei tunnu missään tuo hinnanero.
Diisseli ei ole köyhien polttoaine, se on työkoneiden käyttövoima ja tupien lämmitystuote... autossaan jos sitä polttaa niin ei voi olla köyhän valinta koska jos ajaa vähän tulee bensamallia kalliimmaks ja eihän köyhäl voi olla varaa ajaa paljon...
Ai niin, BTW eli osta tie tai jotain... se parempi puristuskesto mahdollistaa sytytyshetken aikaistamisen paremman hyötysuhteen/tehon saamiseksi eikä myöhäistämistä.
Ei mul mitenkään erityisen huono päivä ole... ja vanhastaanhan sanotaan ettei herrat hehkuta... mut mul o se tilanne et ajan riisselillä joka on mun metreil kiitos riisseliveron kalliimpaa ku vastaava bensa... köyhäki olen ni jos maksan lisää riisselil ajost kiitos riisseliveron ni ei se voi olla köyhälle oikee.Joo. Ootko muuten oikeessa. Aikaistamisestahan se on kyse. Taitaa vaan sulla olla huono päivä tai jotain. Lämmitähän sauna, osta emännälle pari siiderii, vie makkariin ja viettäkää vähän laatuaikaa, niin poristaan huomenna vähän rennommin.![]()