Pekkavee sanoi:Pyörä taitaa olla BMW K1300S ja etupää tuollainen.
![]()
Pekka
![]()
Oliskohan jollain samanlaista/vastaavaa kuvaa tuon r1200gs etupäästä? Ihan mielenkiinnosta mä...
-welpe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pekkavee sanoi:Pyörä taitaa olla BMW K1300S ja etupää tuollainen.
![]()
Pekka
![]()
Tuolta niitä räjäytyskuvia löytyy. Valitsee vaan pyörän ja vuosimallin.welpester sanoi:Oliskohan jollain samanlaista/vastaavaa kuvaa tuon r1200gs etupäästä? Ihan mielenkiinnosta mä...
-welpe

Tuolta löytyy ko. kuva. (31/front suspension)welpester sanoi:Oliskohan jollain samanlaista/vastaavaa kuvaa tuon r1200gs etupäästä? Ihan mielenkiinnosta mä...
-welpe
Pekkavee sanoi:Sieltä on myös kätevä hakea varaosanumero ja hinta, jos tarvitsee jotain osaa pyöräänsä. Hinta Suomessa on yleensä jotain dollarihinta -5% ja se on euroja. Ei muita kertoimia. Sitten vaan tilaa paikalliselta Bemarikauppiaalta osan.
Linkki Max BMW
Pekka
![]()

adville sanoi:emäntä tuli just kotiin tolla nelipyöräisellä mallilla, koko nokka pimeänä, vain 1 parkki toimii...
pittää lähteä hallille vaihtamaan lamppuja, helppo nakki , etupyörät pois ,sisälokarien etupätkät pois ja lamppujen kotelotkin on ruuveilla kiinni ennekuin pääsee itte polttimoihin käsiksi..![]()

TwinTenox sanoi:Mulla lähtee umpiot työkaluitta autosta irti.Ei ehdi kaljaa edes juomaan kun on polttimot vaihdettu.

adville sanoi:sulla on joku skoda,foortti tai volvo...![]()
GSR600 sanoi:- Bemari (moottoripyörä) on todistanut minulle sen että mopoilusta voi nauttia ilman kovaa koheltamista pääteillä ja mutkateillä. Rauhallisemmastakin menosta voi nauttia kun pyörä avaa monipuolisuudellaan ovet monille eri poluille. Päällyste päättyy liikennemerkki sai ennen tekemään U-käännöksen , nykyisin se tietää matkan jatkumista ja lisää ajonautintoa. Samoin kuoppainen tie tai routavauroita lisäkilpi saa hymyn huulille ja peukalo hakee ESA nappia ja meno jatkuu. Tapeilla seisten pitkin kiharaisia sorarännejä kauniita jäevimaisemia katsellen , nenään tulee mukava tuoksu kun joku lämmittää rantasaunaa . Nämä ovat niitä hetkiä joita odotan innolla , kiitos siitä kuuluu sinulle , R 1200 GS .
welpester sanoi:Tuohan on jo lähes runollista
-welpe

GSR600 sanoi:- Bemari (moottoripyörä) on todistanut minulle sen että mopoilusta voi nauttia ilman kovaa koheltamista pääteillä ja mutkateillä. Rauhallisemmastakin menosta voi nauttia kun pyörä avaa monipuolisuudellaan ovet monille eri poluille. Päällyste päättyy liikennemerkki sai ennen tekemään U-käännöksen , nykyisin se tietää matkan jatkumista ja lisää ajonautintoa. Samoin kuoppainen tie tai routavaurioita lisäkilpi saa hymyn huulille ja peukalo hakee ESA nappia ja meno jatkuu. Tapeilla seisten pitkin kiharaisia sorarännejä kauniita jäevimaisemia katsellen , nenään tulee mukava tuoksu kun joku lämmittää rantasaunaa . Nämä ovat niitä hetkiä joita odotan innolla , kiitos siitä kuuluu sinulle , R 1200 GS .
Kaj sanoi:Saak lainata, vaikkei oo pakko?
GSR600 sanoi:Jos tota tekstiäni tarkoitat niin kaikin mokomin .