• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitä bemarisi on viimeksi tehnyt sinulle :)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja welpester
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pekkavee sanoi:
Pyörä taitaa olla BMW K1300S ja etupää tuollainen.

B0005206.png

Pekka
:O:O:O

Oliskohan jollain samanlaista/vastaavaa kuvaa tuon r1200gs etupäästä? Ihan mielenkiinnosta mä...

-welpe

welpester sanoi:
Oliskohan jollain samanlaista/vastaavaa kuvaa tuon r1200gs etupäästä? Ihan mielenkiinnosta mä...

-welpe
Tuolta niitä räjäytyskuvia löytyy. Valitsee vaan pyörän ja vuosimallin.
Valmistusnumeron 7 viimeistä merkkiä käy myös oikean mallin hakuun, eli VIN numero. VIN hakuruutu siinä sivun alareunassa.

Sieltä on myös kätevä hakea varaosanumero ja hinta, jos tarvitsee jotain osaa pyöräänsä. Hinta Suomessa on yleensä jotain dollarihinta -5% ja se on euroja. Ei muita kertoimia. Sitten vaan tilaa paikalliselta Bemarikauppiaalta osan.

Linkki Max BMW

Pekka

Viimeksi muokattu:
Jonkin verran voimasanoja, kun tuo RT on rakennettu akun ympärille ja pitää purkaa vasen puoli pyörästä että saa tarkastettua akkuveden määrän.
No tulipa todettua että siellähän majaili geeliakku:grin:
Ensi viikolla akkukauppaan kun tuo geeli ei tuota virtaa pidä yhtään sisällään.

Pekkavee sanoi:
Sieltä on myös kätevä hakea varaosanumero ja hinta, jos tarvitsee jotain osaa pyöräänsä. Hinta Suomessa on yleensä jotain dollarihinta -5% ja se on euroja. Ei muita kertoimia. Sitten vaan tilaa paikalliselta Bemarikauppiaalta osan.

Linkki Max BMW

Pekka

Kiitos olikin hyvä linkki,pallonivelet 150 dollaria kpl.:thumbup:

emäntä tuli just kotiin tolla nelipyöräisellä mallilla, koko nokka pimeänä, vain 1 parkki toimii...

pittää lähteä hallille vaihtamaan lamppuja, helppo nakki , etupyörät pois ,sisälokarien etupätkät pois ja lamppujen kotelotkin on ruuveilla kiinni ennekuin pääsee itte polttimoihin käsiksi..:grin:

adville sanoi:
emäntä tuli just kotiin tolla nelipyöräisellä mallilla, koko nokka pimeänä, vain 1 parkki toimii...

pittää lähteä hallille vaihtamaan lamppuja, helppo nakki , etupyörät pois ,sisälokarien etupätkät pois ja lamppujen kotelotkin on ruuveilla kiinni ennekuin pääsee itte polttimoihin käsiksi..:grin:

MEnee vissiin aika paljon kaljaa..? :grin:

Niin, mitä bemari on tehnyt minulle? Onko se bemarin aikaansaannosta vai tämä ikä, mutta ennen piti olla enemmän jännitystä elämässä. Oli italialainen moottoripyörä ja ranskalainen auto. Nyt on saksalainen pyörä ja auto, bemarin(kin) myötä on oppinut arvostamaan laatua. (Älkääkä nyt sanoko ettei bemarissa ole laatua, koska laatu sanana ei sisällä vaatimusta siitä että se olisi korkea vaan vaatimusten mukainen). Eli bemari on se johon päädytään, mitään ei keksi tilalle kuin toisen uudemman samanlaisen. Olen umpikujassa, mutta hyvässä sellaisessa. Ehkä pitäisi ravistella vähän ja ostaa taas joku italialainen, mutta vielä ei ole se viidenkympin kriisi jossa tehdään yllättäviä ratkaisuja.

- Bemari (moottoripyörä) on todistanut minulle sen että mopoilusta voi nauttia ilman kovaa koheltamista pääteillä ja mutkateillä. Rauhallisemmastakin menosta voi nauttia kun pyörä avaa monipuolisuudellaan ovet monille eri poluille. Päällyste päättyy liikennemerkki sai ennen tekemään U-käännöksen , nykyisin se tietää matkan jatkumista ja lisää ajonautintoa. Samoin kuoppainen tie tai routavaurioita lisäkilpi saa hymyn huulille ja peukalo hakee ESA nappia ja meno jatkuu. Tapeilla seisten pitkin kiharaisia sorarännejä kauniita jäevimaisemia katsellen , nenään tulee mukava tuoksu kun joku lämmittää rantasaunaa . Nämä ovat niitä hetkiä joita odotan innolla , kiitos siitä kuuluu sinulle , R 1200 GS .

Viimeksi muokattu:
GSR600 sanoi:
- Bemari (moottoripyörä) on todistanut minulle sen että mopoilusta voi nauttia ilman kovaa koheltamista pääteillä ja mutkateillä. Rauhallisemmastakin menosta voi nauttia kun pyörä avaa monipuolisuudellaan ovet monille eri poluille. Päällyste päättyy liikennemerkki sai ennen tekemään U-käännöksen , nykyisin se tietää matkan jatkumista ja lisää ajonautintoa. Samoin kuoppainen tie tai routavauroita lisäkilpi saa hymyn huulille ja peukalo hakee ESA nappia ja meno jatkuu. Tapeilla seisten pitkin kiharaisia sorarännejä kauniita jäevimaisemia katsellen , nenään tulee mukava tuoksu kun joku lämmittää rantasaunaa . Nämä ovat niitä hetkiä joita odotan innolla , kiitos siitä kuuluu sinulle , R 1200 GS .

Tuohan on jo lähes runollista ;)

-welpe

GSR600 sanoi:
- Bemari (moottoripyörä) on todistanut minulle sen että mopoilusta voi nauttia ilman kovaa koheltamista pääteillä ja mutkateillä. Rauhallisemmastakin menosta voi nauttia kun pyörä avaa monipuolisuudellaan ovet monille eri poluille. Päällyste päättyy liikennemerkki sai ennen tekemään U-käännöksen , nykyisin se tietää matkan jatkumista ja lisää ajonautintoa. Samoin kuoppainen tie tai routavaurioita lisäkilpi saa hymyn huulille ja peukalo hakee ESA nappia ja meno jatkuu. Tapeilla seisten pitkin kiharaisia sorarännejä kauniita jäevimaisemia katsellen , nenään tulee mukava tuoksu kun joku lämmittää rantasaunaa . Nämä ovat niitä hetkiä joita odotan innolla , kiitos siitä kuuluu sinulle , R 1200 GS .

Saak lainata, vaikkei oo pakko?

Back