Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikä pelkästään mopojen nimissä; mä olin töissä MSGDH:ssa ja palkan maksoi USNMCEH, kunnes hommasin siirron HRDCH:iin ja palkanmaksu siirtyi USDCS:lle...Ameriikan pojat ne on olleet aina varsin persoja noille kirjainyhdistemille kun ovat mopoilleen nimiä antaneet. Vai mitäs sanotte tästä: Harley-Davidson FLHTCUI Ultra Classic Electra Glide...
Olin samaa mieltäKyllä se "F" on lyhenne sanasta Four ja alkujaan tuolta 70-luvun alusta jolloin Honda sen sen lanseerasi CB Fourina erotuksena aikaisemmista twini CB malleista. Aluksi käytettiin sanaa Four ja sittemmin vain lyhennelmää F.
Toisaalta joillakin muilla merkeillä sillä saattaa olla muita tarkoituksia, mutta silloin ne yleensä liittyvät johonkin kirjain yhdistelmään kuten esimerkiksi HD käyttää.
Näin se on! mainitsin asiasta ketjun alussa.Kyllä se "F" on lyhenne sanasta Four ja alkujaan tuolta 70-luvun alusta jolloin Honda sen sen lanseerasi CB Fourina erotuksena aikaisemmista twini CB malleista. Aluksi käytettiin sanaa Four ja sittemmin vain lyhennelmää F.
Toisaalta joillakin muilla merkeillä sillä saattaa olla muita tarkoituksia, mutta silloin ne yleensä liittyvät johonkin kirjain yhdistelmään kuten esimerkiksi HD käyttää.
Noob sport racingTuli vaan mieleen et onko NSR sit niinku Naked Sport Racing, vai?![]()