• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä teline tabletille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aakku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mistä teline tabletille?

Olen yrittänyt löytää vedenpitävää telinettä 7" tabletille.
Mistäköhän sellaisen mahtaisi saada. Tuntuisi olevan van jenkeissä myynnissä ja sielläkin useimmiten loppu.
Olisiko hyviä hakusanoja Google hakuun?

Puolivillainen ratkaisu on laittaa se tankkilaukun päälle vedenpitävään karttataskuun
Ei ainakaan tärinät haittaa, mutta näytön seuraaminen hankaloituu.

Aakku sanoi:
Olen yrittänyt löytää vedenpitävää telinettä 7" tabletille.
Mistäköhän sellaisen mahtaisi saada. Tuntuisi olevan van jenkeissä myynnissä ja sielläkin useimmiten loppu.
Olisiko hyviä hakusanoja Google hakuun?

Oletko kokeillut Rugged case, mil spec tai IP68 ? Noi nyt tuli ensimmäisenä mieleen, kun haetaan "kovaan käyttöön" tarkoitettuja vesitiiviitä kuoria...

Joo toi vedenpitävä oli multa hieman huono ilmaisu.
Kun en itsekään enää niin kovin vedenpitävä ole, vaan vältän sateita, niin sellainen roiskeilta suojattu riittäisi.
Siis sellainen vetoketjulla suljettava, jossa olisi muovi-ikkuna ja jossa olisi vaikkapa pikakiinnitys tankotelineeseen.
Sellainen mulla on johon sopii kännykkä, tai navi, mutta mistä löytäisin 7" vastaavan. Lähinnä Euroopasta, tai Kiinasta jos löytyisi.

kotterokuski sanoi:
Kun et sanonut, mihin laitteeseen, niin tämä olis ainakin halpa ja hyvä.
Aikamoinen hinnanpudotus 109€ -> 1,99€
Niin se mun tabletti on Lenovo TAB3 7". Pitäisi saada tankoon kiinni ja sellaiseen ilmeisesti vetoketjulla suljettavaan telineeseen.

Aakku sanoi:
Aikamoinen hinnanpudotus 109€ -> 1,99€
Niin se mun tabletti on Lenovo TAB3 7". Pitäisi saada tankoon kiinni ja sellaiseen ilmeisesti vetoketjulla suljettavaan telineeseen.
Kliks ja avot, homma ratkaistu. Ole hyvä. :WAZAAP:

jarhe sanoi:
Laitteleppa miten sopii kun tulee, näyttää aika jämptiltä :)
Kusti polki ja paketti tuli.
Hyvin sopi 7" tabletti. Vähän niin kuin hanska käteen. Taustapaloilla nojaa vielä hyvin muovi-ikkunaa vasten.

Back