• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä tankkisuojia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yamaristi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mistähän muualta saa tankkisuojatarroja kun allright ja stormin valikoimat on niin suppeet
mad.gif

Käy osta paikallisesta mainostoimistosta joka tekee mainos teippauksia.Yleensä 3M:n paksua teippiä metritavarana 60 cm
leveää eikä maksa maltaita.

Olis ylimääräinenkin, ihan kähee...läpinäkyvä, jossa hopeinen dragon...
10026185_580_FR_06.JPG

Tulossa käymään kyllä just hesaan,autolla tosin.kyl maar pullakaffet voisin tarjota siinä eläintarhan nesteellä kun siihen viereen ollaan tulossa kyläilemään
smile_org.gif

Hieno oli tarra juu. Mitenhän lähtee vanha tankinsuoja irti, kellään kokemuksia?

Pitäis hommaa itellekin uusi kun vanha irvistää vähän reunasta ja sinne on päässy väliin hiekkaa...

Lämmittää vaikka hiustenkuivaajalla ja rullaa sen irti. Ohje suoraan Yamahan suojan paketin takakannesta.....

itse hommasin yamahan oman suojan saloselta ottaa tankin värin siihen tarraan ! ihan siisti mut maksaa semmosen 40 euroa!

Kertoisitteko mistä toi läpinäkyvä tankinsuojatarra on hankittu,näyttää hienolta.Sopis varmaan mun mustaa FZ6N:ään..
Ostin sellaisen kromin värisen tankkitarran ja se meni heti karseen näköseks,reunat repsotti vaikka laitoin sen kiinni ihan kunnolla,eli uutta hyvännäköistä tarraa kaipaisi.

Jos viittaat tuohon linkkaamaani, niin Louisiltahan tuo...niitä on saatavana eri väreissä (siis tuota kuviota, itse suoja muuten läpinäkyvä).

Tilaamassa sieltä muuta kamaa tällä viikolla, jos joku tarvii noita, niin tulishan samoilla postikuluilla...

Edit. Maksaa Louisilla 12,95 € ja löytyy väreissä hopea, keltainen, punainen, sininen ja "kawan-vihreä"

Jos viittaat tuohon linkkaamaani, niin Louisiltahan tuo...niitä on saatavana eri väreissä (siis tuota kuviota, itse suoja muuten läpinäkyvä).

Tilaamassa sieltä muuta kamaa tällä viikolla, jos joku tarvii noita, niin tulishan samoilla postikuluilla...

Edit. Maksaa Louisilla 12,95 € ja löytyy väreissä hopea, keltainen, punainen, sininen ja "kawan-vihreä"
Olis hieno juttu jos tilaat muutakin niin samassahan se tarra tulisi.Sen pitäisi olla hopean värisellä kuvioinnilla.
Ilmottelehan miten toimitaan jatkossa rahojen,noudon yms asioiden suhteen.
Laita mulle infoa tänne tai sähköpostiin,kiitos jo etukäteen.

Kuinka monta siis tilaan, yamaristi(?), tonanza(?), theodor(?) ?
Huomenna iltapäivällä lähtee tilaus...

Tere Köpi täältä pohjanmaalta.Jos olet tilaamassa noita niin voisin ottaa kaksi kappaletta.Toisen hopeisella ja toisen punaisella kuviolla.Voit sitten laittaa mulle mailia kun tulevat niin sovitaan kuluista ja postimaksuista tänne päin.Jos vain passaa niin olis parempi kuin sata jänistä....
Tere Köpi täältä pohjanmaalta.Jos olet tilaamassa noita niin voisin ottaa kaksi kappaletta.Toisen hopeisella ja toisen punaisella kuviolla.Voit sitten laittaa mulle mailia kun tulevat niin sovitaan kuluista ja postimaksuista tänne päin.Jos vain passaa niin olis parempi kuin sata jänistä
062802jumpie_prv.gif

Hei humut.
Mulle kelpais tollanen hopeinen jos ei muuten mee tai jos tilaa niin ota mulle yks.
Noitten hinta näyttäs olevan 12,95 styke.

Back