Mulla tuli ainaki buffin mukana ohjeetOnkohan jollain tietoa jotain nettisivua ym. jossa olisi taittoohjeita noille huiveille? Noista kun saa tehtyä vaikka minkälaista huppua ja suojaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla tuli ainaki buffin mukana ohjeetOnkohan jollain tietoa jotain nettisivua ym. jossa olisi taittoohjeita noille huiveille? Noista kun saa tehtyä vaikka minkälaista huppua ja suojaa.
Tarviiko sen merkin siis olla nimenomaan Buff? Vai kelpaako joku merkitön?Miten minulla on sellainen kuva ollut, että noita myydään jokasessa romutavaratalossa ja marketissa.
Meinaatko sillä punavalkoisella millaista? Jotain jenkkihuivityyppistä? Kärkkäisellä jenkkihuivikuosista näkyi olevan useammassakin värissä..Pitäs olla kunnon valikoima kun haluan nimenomaan sellasen puna-valkoisen kuosin.
Posti olis jo tuonut sen...Niin, no minulla oli vähän tarkoituksena hommata se nyt heti huomenna eikä viidestoista päivä![]()
Tiesin kyllä, että tilaamallahan noita. Täytyy huomenna tarkistaa sporttiliike, jonka ohi tullee ajettua varmaankin.. jos ei ole siellä niin jää buffit ostamati![]()
Niin, ehkä nyt, muttei vappuna.Posti olis jo tuonut sen...![]()