• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä niitä buffeja saa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Le Motard
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onkohan jollain tietoa jotain nettisivua ym. jossa olisi taittoohjeita noille huiveille? Noista kun saa tehtyä vaikka minkälaista huppua ja suojaa.
Mulla tuli ainaki buffin mukana ohjeet
smile_org.gif

Miten minulla on sellainen kuva ollut, että noita myydään jokasessa romutavaratalossa ja marketissa.
Tarviiko sen merkin siis olla nimenomaan Buff? Vai kelpaako joku merkitön?
smile_org.gif
Jos kelpaa, tsekkaan ihan kaikki ruokakaupatkin.
Täällä on edelleenki noita näkyny myynnissä S-marketissa ja muistaakseni kolmen koon K-marketissakin. Siis noita ei minkään merkkisiä. Ja pitäis kyllä löytyä vähä joka paikasta.. Autotarvikekaupoistakin kandee tsekata. Motonetissakin oli aika reipas valikoima viimeks ku kävin.

Aitojen Buffien lähintä jälleenmyyjää voi kysyä täältä.

Pitäs olla kunnon valikoima kun haluan nimenomaan sellasen puna-valkoisen kuosin.
Meinaatko sillä punavalkoisella millaista? Jotain jenkkihuivityyppistä? Kärkkäisellä jenkkihuivikuosista näkyi olevan useammassakin värissä..

Mitä eroa on aidolla tai kopiolla? Mulla on pari richan kaulasukkaa a.12€ ja sitten motonetin 4€ sukkia. Erivärisiä ovat mutta päähän menevät molemmat.

^Eipä oikeen mitään. Osa aidoista Buffeista on TOSI nukkaantuneita, samoin osa merkittömistä. Osa taas pitää kuosinsa tosi hyvin.
smile_org.gif
Ihan yhtä lailla materiaaleissa on eroja, sekä aidoissa, että merkittömissä.
Mulla on ehkä ~20 erilaista putkihuivia (joista +5 Buffeja), enkä oo kyllä huomannut eroa paremmuudessa/laadussa puoleen enkä toiseen.
Ehkä joku tahtoo, että siinä huivissa lukee Buff, ja on valmis maksamaan siitä +10€..
smile_org.gif

Back