• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä nastarenkaat S 1000 RR mopoon?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AN71
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
AN71 sanoi:
JMH sanoi:
Tässä mopossahan on kaikki talviajo varusteet.
Mun mielestä tässä pitäisi olla mukana myös nastarenkaat. Eikös luistonesto ja ABS ole pääasiassa talvea varten kehitetty.

Niin, eikös tossa ole kahvalämppäritkin ja vakkari vakiona?

Kunnon touring papatin kuten muutkin bemarit.:grin:

AN71 sanoi:
JMH sanoi:
Tässä mopossahan on kaikki talviajo varusteet.
Mun mielestä tässä pitäisi olla mukana myös nastarenkaat. Eikös luistonesto ja ABS ole pääasiassa talvea varten kehitetty.

Niin, ja kahvalämppärit kanssa. Lisätään nastarenkaiden lisäksi listaan vielä veteraanipussit.

Tuuppa kahville sitten, kun on valmista.

AN71 sanoi:
Siellä on vaan pulttirengas touhua...
Mä yritän löytää renkaat jolla selviää myös asfaltilla :D
Nyt mä tiedän mitä olit hakemassa sieltä messujen vaateosastolta: Toppahousuja :thumbsup:

Nuo välikelin nastatkin voi olla aika mielenkiintoiset asfaltilla, mutta eipä tuohon teikäläisen vessaan voi tavallisia pakun teräsnastojakaan suositella ilman liimoja. Kerran käyttää rajottajalla ja alkaa tulla nastaa kaverin visiiristä läpi :blink:

Mutta tuo TKC80 voisi olla pätevän näköinen siinä joka tapauksessa...

AN71 sanoi:
Mä yritän löytää renkaat jolla selviää myös asfaltilla :D

Ei muuten selviä... Ainakaan ilman jatkuvaa sivuluisua ja renkaiden totaalituhoutumista ennätysajassa.

On se niin tautisen hauskaa touhua syöttää nastoilla assulla että nautiskelijoilla mopo on nurin ja monasti. Itse laittaisin bimmeriin talveksi kunnon kaatumaraudat ja crossistongan koska nastoilla joutuu ohjaamaan luisulla eikä eturengasta kärsi paljoa kallistaa. Eli käytännössä se 17" nastoitettu etunen on hieman konstikas ajossa. Takasen kanssa kyllä pärjää, se joutaa jauhaa perässä minkä jauhaa. :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Voittajan ratkaisu on BestGrip-ruuvinastat + TKC80-kumit. Mulla oli supermotossa ja Africa Twinissä 3,2-3,4mm ulkonemalla olevat, ne oli aika hyvät, suunnilleen sama pito asfaltilla ja jäällä ja sulallakin tiellä pystyi ajamaan ihan hyvin. Paljon pitempiä en uskaltaisi laittaa, noillakin alkoi olemaan kovissa nopeuksissa jo vähän leijailua ja tasakaasulla sutimista havaittavissa

PoS sanoi:
Voittajan ratkaisu on BestGrip-ruuvinastat + TKC80-kumit. Mulla oli supermotossa ja Africa Twinissä 3,2-3,4mm ulkonemalla olevat, ne oli aika hyvät, suunnilleen sama pito asfaltilla ja jäällä ja sulallakin tiellä pystyi ajamaan ihan hyvin. Paljon pitempiä en uskaltaisi laittaa, noillakin alkoi olemaan kovissa nopeuksissa jo vähän leijailua ja tasakaasulla sutimista havaittavissa

Juurikin tällaisia suunnittelin. Katsotaan ehdinkö saada ne vielä luminen aikaan :) tuosta renkaasta löytyy 180 leveä jonka saa vanteelle helposti.

jaulis sanoi:
Ei muuten selviä... Ainakaan ilman jatkuvaa sivuluisua ja renkaiden totaalituhoutumista ennätysajassa.

On se niin tautisen hauskaa touhua syöttää nastoilla assulla että nautiskelijoilla mopo on nurin ja monasti. Itse laittaisin bimmeriin talveksi kunnon kaatumaraudat ja crossistongan koska nastoilla joutuu ohjaamaan luisulla eikä eturengasta kärsi paljoa kallistaa. Eli käytännössä se 17" nastoitettu etunen on hieman konstikas ajossa. Takasen kanssa kyllä pärjää, se joutaa jauhaa perässä minkä jauhaa. :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Renkaiden tuhoutuminen kuuluu asiaan :)

AN71 sanoi:
Juurikin tällaisia suunnittelin. Katsotaan ehdinkö saada ne vielä luminen aikaan :) tuosta renkaasta löytyy 180 leveä jonka saa vanteelle helposti.

Sdr 1290 mulla oli nuo renkaat ja siihen bestgripin nastat. Ole sitten tarkkana kuinka syvälle kierrät nastat. Nimimerkillä 4 reikää etusessa ja 6 reikää takasessa. Vartti kierros liian syvälle:rant:
Tänä talvena en ole laittanut alle kun enska tähtäimessä. Mulla on noita nastoja hyllyssä varmaan 2 sataa jos kiinnostaa.

Back