JMH sanoi:jonijii sanoi:Mä alan olla sen metrisen ratakiskon kannalla.
Tässä mopossahan on kaikki talviajo varusteet.
Mun mielestä tässä pitäisi olla mukana myös nastarenkaat. Eikös luistonesto ja ABS ole pääasiassa talvea varten kehitetty.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JMH sanoi:jonijii sanoi:Mä alan olla sen metrisen ratakiskon kannalla.
Tässä mopossahan on kaikki talviajo varusteet.
Mun mielestä tässä pitäisi olla mukana myös nastarenkaat. Eikös luistonesto ja ABS ole pääasiassa talvea varten kehitetty.
AN71 sanoi:JMH sanoi:Tässä mopossahan on kaikki talviajo varusteet.
Niin, eikös tossa ole kahvalämppäritkin ja vakkari vakiona?
Kunnon touring papatin kuten muutkin bemarit.![]()
AN71 sanoi:JMH sanoi:Tässä mopossahan on kaikki talviajo varusteet.
Niin, ja kahvalämppärit kanssa. Lisätään nastarenkaiden lisäksi listaan vielä veteraanipussit.
Tuuppa kahville sitten, kun on valmista.
Nyt mä tiedän mitä olit hakemassa sieltä messujen vaateosastolta: ToppahousujaAN71 sanoi:Siellä on vaan pulttirengas touhua...
Mä yritän löytää renkaat jolla selviää myös asfaltilla![]()

AN71 sanoi:Mä yritän löytää renkaat jolla selviää myös asfaltilla![]()
PoS sanoi:Voittajan ratkaisu on BestGrip-ruuvinastat + TKC80-kumit. Mulla oli supermotossa ja Africa Twinissä 3,2-3,4mm ulkonemalla olevat, ne oli aika hyvät, suunnilleen sama pito asfaltilla ja jäällä ja sulallakin tiellä pystyi ajamaan ihan hyvin. Paljon pitempiä en uskaltaisi laittaa, noillakin alkoi olemaan kovissa nopeuksissa jo vähän leijailua ja tasakaasulla sutimista havaittavissa
jaulis sanoi:Ei muuten selviä... Ainakaan ilman jatkuvaa sivuluisua ja renkaiden totaalituhoutumista ennätysajassa.
On se niin tautisen hauskaa touhua syöttää nastoilla assulla että nautiskelijoilla mopo on nurin ja monasti. Itse laittaisin bimmeriin talveksi kunnon kaatumaraudat ja crossistongan koska nastoilla joutuu ohjaamaan luisulla eikä eturengasta kärsi paljoa kallistaa. Eli käytännössä se 17" nastoitettu etunen on hieman konstikas ajossa. Takasen kanssa kyllä pärjää, se joutaa jauhaa perässä minkä jauhaa.![]()
AN71 sanoi:Juurikin tällaisia suunnittelin. Katsotaan ehdinkö saada ne vielä luminen aikaantuosta renkaasta löytyy 180 leveä jonka saa vanteelle helposti.