• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä näitä luupäitä oikein putkahtelee?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jorim
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Fleba sanoi:
Näin minulle on kerrottu että yksin olin kun puikkoihin olen hypännyt. 2muuta kaveria oli jo nukkumassa talossa.
Kai olisi voinut estää jos hereillä olisivat olleet.
Niin tai näin niin oma typerä päätös on ollut vaikka olisi joku ollut estelemässäkin tms.

Yleensä ne parhaat / paskimmat ideat tulevat yksin ollessaan. Ei porukassa. Kyllä ihminen, varsinkin kännissä virheitä tekee, mutta älä ole niin v#tun ääliö että teet sen uudestaan. Seuraavaksi kun rupeaa keitto maistumaan, auton/pyörän avaimet kirjekuoreeseen ja kirje postiin. Tulee pakosti vähän taukoa.

vedenhenki sanoi:
Eli ajatukseni olisi se, että toistuvasti sellaisiin rikkomuksiin syyllistyvät, josta maksimituomio olisi joku 2 vuotta, joutuisi sakkojen tai pienen ehdollisen asemesta tekemään entistä enemmän yhteiskuntapalvelusta ja soveltuvuustestit yhteiskuntapalvelukseen muutettaisiin suopeammaksi siten että entistä useampi olisi kelvollinen siihen.
Vaan miten rankaista yhteiskuntapalvelujuoppoja jotka tulee kannissa palvelukseen..?

Ei taida olla tässä maailmassa ja tässä tietoisuudessa sellaista keinoa, jolla saisi känniajelut kitkettyä pois täysin!
On vain yritettävä huolehtia itsestään ja kaveristaan, ettei noin pääsisi tapahtumaan.

Mietittäväksi; -Miten ihmisillä on varaa ajaa kännissä, kun yksistään tuo alkoholijuoma tai autoilu/moottoripyöräily, yms. on muutenkin niin s**kelin kallista?!!

Taidetaan tuolla palvelurangaistuksella tarkoittaa yhdyskuntapalvelua.
Nättä saattaa olla eroa yhdyskuntapalvelu / yhteiskuntapalvelulla.

Back