• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä kypärähuppu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -kepa-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Tampere
Ihmeen vaikeaksi menee, kun ei tälläistä pientä, mutta ainakin itselleni tärkeää varustetta meinaa löytyä. Tai löytyy kyllä, mutta ei sellaista jota etsin.

Hakusessa on tälläinen mahdollisimman ohut silkkinen tai vastaavasta materiaalista valmistettu kypärähuppu.

Mistä löytyisi? Lähinnä nettikauppoja haen.

smile_org.gif

Onko jollain niin hyvä ja hienostunu kypärähuppu ettei se "rutistu" silmille? Mielellään saumaton. Löytyy silkkinen ja puuvilla ja coolmax ja villakommandopipo (älä luulekaan että oikeesti oon sitä yrittäny kypärän alle...).

Parin erilaisen silkkihupun jälkeen päädyin Protunen mikrokuituhuppuun. Eipä ole silkkihuppuja ikävä.

Edit : Itse kysymykseen vielä, että taisin ostaa kummatkin Mp-team Saloselta Turusta.

Onko jollain niin hyvä ja hienostunu kypärähuppu ettei se "rutistu" silmille? Mielellään saumaton. Löytyy silkkinen ja puuvilla ja coolmax ja villakommandopipo (älä luulekaan että oikeesti oon sitä yrittäny kypärän alle...).
Kiskaiset sen hupun "kireälle" takaa vetäen ennen pään upottamista kypärään.

Stormilla ois ollu aikanaan toista kymppiä maksava parempi saumaton huppu, mutta nuukuuttani menin ostamaan toisen puuvillaisen saumallisen. Hieman keljuttaa, mutta kohtahan on kesä niin ei huppua tarvitse.

Ehdottomasti seuraava on saumaton ja jotain muuta materiaalia.

Olen ostanut ainakin 20 erilaista huppua kunnes...ostin FinnSvalan hupun...

Ei ole halpa mutta olen tykännyt tooooosi paljon. Yläosa venymätöntä neulosta, tekokuitua, joka ei sido hikeä...toisaalta kaulurissa integroitu tuulta läpäisemätön materiaali..

Pinta on liukas joten kypärän pukeminen on helppoa ja materiaali on ohutta.

Suosittelen.

Ei ole halpa mutta olen tykännyt tooooosi paljon. Yläosa venymätöntä neulosta, tekokuitua, joka ei sido hikeä...toisaalta kaulurissa integroitu tuulta läpäisemätön materiaali..

Suosittelen.
Joo pisteet tälle hupulle,ei tosiaan halpa mutta hintansa veroinen
buttrock.gif

Suosittelen.
Joo pisteet tälle hupulle,ei tosiaan halpa mutta hintansa veroinen
buttrock.gif
Pisteet myös tuolle hupulle.
Hupun saa myös ilman otsassa olevaa pystysaumaa, malli on silloin Tribe.
Tuota ei nettisivuilla mainosteta mutta pyytämällä löytyy.

Itse hommasin tällasen toissakesänä eikä normaali kypärähuppu kyllä enää päähän ton jälkeen mene
biggrin.gif

Toudella mukava ja huomaamaton ja jos tarttee jotain kaulaan niin sit lisätään tarpeen mukaan buffia tai kauluria.

Ihan must kesätuote!! Suosittelen!

Parin erilaisen silkkihupun jälkeen päädyin Protunen mikrokuituhuppuun. Eipä ole silkkihuppuja ikävä.

Edit : Itse kysymykseen vielä, että taisin ostaa kummatkin Mp-team Saloselta Turusta.
Toi Protune on hyvä, mä taisin hakea Allright outletista.

Muuten löytyy buffi ja vaikka minkänäköstä huppua. Se ettei rypisty silmille om mun mielestä kyllä kypärän pukemisen tekniikkaan liittyvä pikkuseikka. IMO

Sen verran vielä, että "halpis" huput tahtoo venyä, ja useimmiten vielä ei toivotuista paikoista, jolloin tuo rypistyminen vaan lisääntyy.

Back