• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä kypärähuppu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -kepa-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itsellä käytössä Allrightista ostettu mikrokuitu huppu. Olisko nyt sitten toi Protune. Erittäin tyytyväinen oon ollut. Aina, kun kypärä päässä niin on huppukin. Pysyypähän kypäräkin vähän puhtaampana, kun pesee hupun tarpeeksi usein.

Louisin puuvilla huppu on paras peruspuuvillahuppu mitä itelle tullu vastaan, istuva ja ohuet saumat. - ja sen verran edullinen et kestää ottaa kuivia mukaa reissulle usiampikin, ja luopua kun rupee virttymään liikaa ja vaikka pitää muutamaa uutta varastossa.

Kypärähuppu, Louis (20011000)

EDIT.
tuolla pariviestiä alempana...
Mua häiritsee jos hupun kasvo-osan reikä on liian pieni, eli huppu tulee suun eteen ja kostuu uloshengitysilmasta.
Tuo Louisin huppu on riittävän isolla aukolla- itsekin pidän sitä vaan leuan kärjen yli vedettynä. En ikinä suun edessä, kuten Louisin kuvassa.

BMW Sturmhaube Summer (M tai L):
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=300309223497

Ei saumoja ja matsku on jotain elastaania tms. joustavaa tavaraa, toisin kuin perusprätkäkaupan silkki tai puuvillahupuissa.
thumbs-up.gif

Itsellä käytössä Allrightista ostettu mikrokuitu huppu. Olisko nyt sitten toi Protune. Erittäin tyytyväinen oon ollut. Aina, kun kypärä päässä niin on huppukin. Pysyypähän kypäräkin vähän puhtaampana, kun pesee hupun tarpeeksi usein.
Samainen huppu täälläkin käytössä ja ei voi muuta kun kehua.
Kypärä menee helposti päähän ja mikrokuitu on kuitenkin venyvämpää kuin silkki...

Mua häiritsee jos hupun kasvo-osan reikä on liian pieni, eli huppu tulee suun eteen ja kostuu uloshengitysilmasta.

BikeWorldista löyty silkkinen huppu, jossa on iso reikä. Hintaa en just nyt muista, mutta ei se kovin kallis ollu, eikä niitä tarvii joka kesä ostaa uutta. Olisko ollu joku reilu 10e.

Aika napakka mitoitus uutena ja aina pesun jälkeen, mutta löystyy nopeasti sopivaksi. Pysyy hyvin paikoillaan kun kypärän laittaa päähän, eikä valu silmille.

Itse oon ollu tyytyväinen jo pari kesää.

Samainen huppu täälläkin käytössä ja ei voi muuta kun kehua.
Kypärä menee helposti päähän ja mikrokuitu on kuitenkin venyvämpää kuin silkki...
Eipä ollut all rightissä viimeviikolla muita kun puuvillahuppuja,kun ne ei kelvannut,tarjosi myyjä buffia,kappas niitäkään ei ollut,kun pari järkyttävän oranssia.väittivät että tällä viikolla tulee huppuja,kävin sitten bike worldista ostamassa silkkihupun.

Back