• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä FJR:n etupleksin jatke..?

Morjensta kaikki.. Mistä kannatta hommata etuvisiiriin jatkopala.. Valitettavasti jouduin huomaamaan että yli 100km/h vauhdissa tulee ilmavirta ikävästi kypärään.. Eli tarvis saada joko 10-15cm jatkoa visiiriin tai sit vaihtaa koko härpäke suurempaan.. Stormilla jatkopala 209€.. Mun mielestä sikahinta..

Morjensta kaikki.. Mistä kannatta hommata etuvisiiriin jatkopala.. Valitettavasti jouduin huomaamaan että yli 100km/h vauhdissa tulee ilmavirta ikävästi kypärään.. Eli tarvis saada joko 10-15cm jatkoa visiiriin tai sit vaihtaa koko härpäke suurempaan.. Stormilla jatkopala 209€.. Mun mielestä sikahinta..
Laminar lip. Pane googleen....
smile_org.gif

Moi
Vaihdoin 05 Fjr:ään vakion tilalle korkeamman touring pleksin=> asia ei juurikaan korjaantunut. Hankin Stormilta MRA:n kaksiosaisen pleksin, sillä kaikki suhinat ja paukutukset häipy. Pleksissä on jammun oman korkeussäädön lisäksi ruuvisäätöinen korkeussäätö. On hyvä !

EeKoo

Pisteet Laminar Lipille.
Mulla ajossa -07 FJR ja Lip paikoillaan....
On mulla originaali touring plexikin mutta lipin hankinnan jälkeen touring plexi jäänyt toimettomaksi..

Maksoi viime kesänä muistaakseni 85eur...liekö hinta vielä sama, en tiedä..

Löytyy täältä

Moro

Tuossa on käyttämätön/vain kokeiltu Laminar Lip, joka oli tilattu 06-malliseen FJR:ään. Yammu tuli myytyä, mutta Lip on kaupan hintaan 50€+pk tai tarjous(asiallinen)

Tämä muovipala pääsi jatkamaan tuulen halkomista, siis myyty.

Hanski

Jos haluat äänia ja huminaa joka tulee ilmavirroista vähemmäksi pitää pleksin sisäpuolelle saada ns. korvausilmaa.

Hondan ST1100:n pleksi on hyvä esimerkki oikein toteutetusta korkeasta pleksistä.

Back