Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä en ole ihan varma mitä ovat "custom tyylin aurinkolasit", mutta itse hankin Instrumentariumista nämä Serengeti Vedi kaarevat aurinkolasit vahvuuksilla. Soveltuvat moottoripyöräilyyn erittäin mainiosti. Ainakin minun -2.50/-2.00 -vahvuuksilla pystyi hiomaan nuo oikein ilman että menivät keskeltä liian ohuiksi. Kymmenen vuotta sitten tämä ei vielä välttämättä olisi sen aikaisella optiikalla onnistunut, ja jos hakee vielä enemmän kaarevia laseja vahvemmilla linssipaksuuksilla niin ei välttämättä vieläkään onnistu.Saako netistä tämän tyylisiä laseja?Mistä olette lasinne hommanneet?
Tuollainen silmillä on joskus tullut ajettua. En suosittele mopo käyttöön, voipi olla vähän hassu tuo optiikan tulo visiirin aukosta ulos.Lisää vettä myllyyn, onkos kukaan kokeillut ajokäytössä sellaisia pimeässä ajoon tarkoitettuja laseja? Niissä taisi olla korjaavaa vahvuutta esim. ettei tarvitse siristää silmiä ym. rasitusta ehkäiseviä ominaisuuksia. Kokeilin googlailla mm. yöajolaseja, ei oikein tullut tuloksia...
Mulla oli samaa ongelmaa aikanaan kun avopotalla ja piilareilla ajelin, normiaurinkolaseista mikään ei oikein ollut hyvä (tosin panoptixit saattaisivat olla, koska niissä näyttäisi olevan tuo silmäkuopan "tiiviste"). Itse päädyin sitten ess:n advancer-goggleihin: http://www.operator.fi/index.php?product_id=1657&target=productsNo ei ihan topikkiin, mutta kysympä kuitenkin: mitkä lasit olisi ns. kuiville silmille: eli herkästi tuuleen reakoiville silmille? Olisiko jollain hyvää kokemusta laseista, jotka poistaisivat viiman silmille? Monenlaisia laseja on jo koitettu, mutta ei vielä ole oikeaa löytynyt.
Tähän ei auta oikein kuin sovittamalla etsiä. Yksi olennainen tekijä mikä on itsellä toiminut on tuo nenänpäällinen / silmien väli. Se kun on tiivis niin viima vähenee kummasti. Seuraava on suhteellisen korkea, kaareva ja "kulmikas" linssi. Eli niin että linssin alaosa tulee riittävän alas. Ja yläosa riittävän ylös, niin ettei sada suoraan silmilleNo ei ihan topikkiin, mutta kysympä kuitenkin: mitkä lasit olisi ns. kuiville silmille: eli herkästi tuuleen reakoiville silmille? Olisiko jollain hyvää kokemusta laseista, jotka poistaisivat viiman silmille? Monenlaisia laseja on jo koitettu, mutta ei vielä ole oikeaa löytynyt.