Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on hyljekengät ja -rukkaset
Mulla on kanssa nuo Kosot Stormilta ja lämpee niin maan perusteellisen kuumaksi.Hieman erilainen mielipide ittellä lämppäristä.
Stormin lämppärit ostin jossa asteikko 1-5
Jos pitää 5:lla niin ei voi pitää rukan core hanskoilla kiinni kahvoista, on meinaan niin pirun kuumat.
Tossa just tulin pärrälenkiltä ja ulkona palatessa 7C ja lämppäri oli kakkosella, jolloin oli hyvä.
Ainoastaan peukku meinaa kylmetä , mutta jos peukaloa painaa kahvaa vasten niin homma bueno toistaiseksi.
Onko mun pärrässä latausjännite 17v (en oo mitannu) kun noi lämppärit mun mielestä riittää kyllä pakkasille noilla suht ohuilla core hanskoilla.Tosin releellä suoraa akusta 2,5mm johdot , joten voihan joku pilata lämppärin tehon lämmittämällä johtoja eikä kahvoja.
Edit: pitää kokeilla pakkasilla miten käy , kai sitä joku kuulas syysaamu löytyy.
Täytyy sanoa et on oikeesti aivan paskat hanskat... ei koskaan mukavat joko hiki tai sitten kylmä, eivätkä istu![]()
39,00e Eurobikerissä, ihan hintansa väärtit![]()
Näissä hommissa pätee samat kriteeerit kuin naisen valinnassa...Täytyy sanoa et on oikeesti aivan paskat hanskat... ei koskaan mukavat joko hiki tai sitten kylmä, eivätkä istu![]()
39,00e Eurobikerissä, ihan hintansa väärtit![]()
![]()
Mitkäköhän ihan oikeesti olis hyvät?
kun ei ne kalliitkaan aina ole hyvät...viittis ostaa, kokeilla ja heittää roskiin...
On teillä kuumat kädet - Rukka Atlaksia en voi todellakaan suositella kylmän kelin (+5...+10 astetta) hanskoiksi, sormenpäät aivan jäässä kun ajaa duunia pidemmälle ja kun ajelee myös hieman kovempia nopeuksia. Kun tonne väliin änkee ohuet villahanskat niin silloin on ihan siedettävän lämpöiset, mutta tällöin kyseiset hanskat alkaa olemaan aika tönköt.Voin komppaa näitä.Viikko sit ostin ja ei oo kylmä viel ollu. Yks sade tosin vast takana. En oo laittanu lämppäreit päälle viel näil hanskoilRukka Atlas, eli **nämä lapaset** ovat olleet tämän syksyn kourassa menestyksellä.![]()
Mää olen vedellyt motareita pakkasellakin ilman kahvalämmityksiä noiden kanssa ilman nakkien jäätymäti.On teillä kuumat kädet - Rukka Atlaksia en voi todellakaan suositella kylmän kelin (+5...+10 astetta) hanskoiksi, sormenpäät aivan jäässä kun ajaa duunia pidemmälle ja kun ajelee myös hieman kovempia nopeuksia. Kun tonne väliin änkee ohuet villahanskat niin silloin on ihan siedettävän lämpöiset, mutta tällöin kyseiset hanskat alkaa olemaan aika tönköt.
Tällä hetkellä mulla ei ole kahvanlämppäreitä eikä "tuulisuojia".
Nää on näköjään niin yksilökohtaisia asioita. Mä kun vedin +5 asteessa 70km moottoritietä niin tuli fiilis että sormet joutuu varmaan amputoimaan ellei ne tipu itsestäänMää olen vedellyt motareita pakkasellakin ilman kahvalämmityksiä noiden kanssa ilman nakkien jäätymäti.On teillä kuumat kädet - Rukka Atlaksia en voi todellakaan suositella kylmän kelin (+5...+10 astetta) hanskoiksi, sormenpäät aivan jäässä kun ajaa duunia pidemmälle ja kun ajelee myös hieman kovempia nopeuksia. Kun tonne väliin änkee ohuet villahanskat niin silloin on ihan siedettävän lämpöiset, mutta tällöin kyseiset hanskat alkaa olemaan aika tönköt.
Tällä hetkellä mulla ei ole kahvanlämppäreitä eikä "tuulisuojia".
Kaikkien "lämpimien" hanskojen perusasioita:Nää on näköjään niin yksilökohtaisia asioita. Mä kun vedin +5 asteessa 70km moottoritietä niin tuli fiilis että sormet joutuu varmaan amputoimaan ellei ne tipu itsestäänMää olen vedellyt motareita pakkasellakin ilman kahvalämmityksiä noiden kanssa ilman nakkien jäätymäti.On teillä kuumat kädet - Rukka Atlaksia en voi todellakaan suositella kylmän kelin (+5...+10 astetta) hanskoiksi, sormenpäät aivan jäässä kun ajaa duunia pidemmälle ja kun ajelee myös hieman kovempia nopeuksia. Kun tonne väliin änkee ohuet villahanskat niin silloin on ihan siedettävän lämpöiset, mutta tällöin kyseiset hanskat alkaa olemaan aika tönköt.
Tällä hetkellä mulla ei ole kahvanlämppäreitä eikä "tuulisuojia".Niin ja välissä oli jo villahanskat.![]()