Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rukan Marssit löytyy täältäkin, ja vielä ei oo ainakaan palellu sormia, mutta ihtiä ainakin ärsyttää ku näistä tahtoo tää sisävuori lähtiä paikoiltaan jos käet on vähän hikoillu. Tämä siis tapahtuu mulla ainakin jo uusissa hanskoissa. En tiiä sitten onko kaikkien vuorellisten hanskojen ominaisuus, kertokaas joku.Rukka Mars, Gore Tex hanskat on meikäläisellä & vaimolla. Ja ne on kyllä lämpimät & täysin vedenpitävät.![]()
Noi on varmaan hyvät jos on automaattivaihteet ja vakionopeus säädin.Olin tuolla Jänkhällä Jytisee tapahtumassa ja oli vaikka minkälaista sormikasta mukana, mutt ylivoimaisesti parhaat oli Scott-moottorikelkka rukkaset.
Scott
Talvella tulee mönkijällä kurvaillessa käytettyä alushanskoja. Motonetista joskus ostin ihan perus puuvillahanskat, maksoivat muutaman euron.Hiukka OT, pahoittelen, mutta käytättekö ajohanskojen alla puuvillakäsineitä tms? Jos käytätte, mistä noita kannattaa ostaa, kun meinasin kokeilla?
Mä rykäsin vissiin samaisilla "halpis korista" ostetuilla la. 60km kaatosatees ja kah, yhtään ei tullu vesi läpi ja lämpösetkin oliAamulla rykäsin duuniin eurobikersin 39 euron vedenpitävillä nahkahanskoilla, ja hyvin tuntu toimivan =)
Ei oo puffi, eikä tuu bonareitaMä rykäsin vissiin samaisilla "halpis korista" ostetuilla la. 60km kaatosatees ja kah, yhtään ei tullu vesi läpi ja lämpösetkin oliAamulla rykäsin duuniin eurobikersin 39 euron vedenpitävillä nahkahanskoilla, ja hyvin tuntu toimivan =)![]()
Joo, kyllä noilla kelkkahanskoilla OK pystyy ajamaan ja hallintalaitteita käyttämään. Harmi vaan, että ne jotka mä ostin ei olleet erityisen lämpimät.Tarkennuksena: Ite en harrasta kahden sormen jarrutuksia (vaan miehekkäästi koko kädellä puristan) ja vilkut sun muut pelaa peukalolla eli hyvin toimii.