Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ok. kts. ^^^^Minun mielestä katurenkaissa pidon raja tulee paljon pehmeämmin, mutta toki aiemmin.
Täytyy tunnustaa olevansa aika puuperse, sillä minä en ole kyllä huomannut kun takarengas luistaa (kuvista näkee sitten kun rengas piirtää mustaa ja silloinhan se vähän luistaa). Vasta kun se on lähtenyt alta ja pito kadonnut, sen on huomannut.ok. kts. ^^^^Minun mielestä katurenkaissa pidon raja tulee paljon pehmeämmin, mutta toki aiemmin.
Noi eiliset lipsauttelut sattu ilmeisesti vaan sitten niin, että meni avauksessa kerralla vähän yli, kun ei juur ilmotellut. Sen verran jopa suti, että ehti kierrosten noususta kuulla samalla, kun perä rupes lähtee sivulle. Toi selittäs vähän myös sitä että en tahdo seoskumilla osata käyttää kaikkea pitoa mitä se ehkä tarjois. Ne kun alkaa ilmotella vasta paljon myöhemmin niin ei vaan vielä tällä kokemuksella tunne missä mennään.![]()
Voihan se olla että tollanen pikku liirailu takasella kuuluis ihan asiaan. Sain isommitta ohjelmanumeroitta passailtua, mutta ei tota ny ihan vasiten kyllä tee mieli täys kaskossa olevalla vehkeellä ruveta jatkuvasti haeskelemaan noin rajoille. /z
Sehän täs on, kun on takapuoli ja tuntuma muutonkin kuin puusta veistetty. Huomaa vasta, kun pito jo karkaa, se ei paljo rohkase hakemaan tai ylittämään rajojaan. Koetankin käyttää jalkoja siihen, että saisin tapeilta tuntuman siihen mitä renkaan alla tapahtuu. Sen verran on jalkatuntuma skimbatessa vuosikymmenten aikana kehittynyt, että jos sais sen tuntuman siirrettyä pyörien päälle ja anturoimaan mitä siellä tapahtuu vaikkei sitten tiedolla osaiskaan mitään tehdä niin olis jo ihan hyvä.Täytyy tunnustaa olevansa aika puuperse, sillä minä en ole kyllä huomannut kun takarengas luistaa (kuvista näkee sitten kun rengas piirtää mustaa ja silloinhan se vähän luistaa). Vasta kun se on lähtenyt alta ja pito kadonnut, sen on huomannut.ok. kts. ^^^^Minun mielestä katurenkaissa pidon raja tulee paljon pehmeämmin, mutta toki aiemmin.
Noi eiliset lipsauttelut sattu ilmeisesti vaan sitten niin, että meni avauksessa kerralla vähän yli, kun ei juur ilmotellut. Sen verran jopa suti, että ehti kierrosten noususta kuulla samalla, kun perä rupes lähtee sivulle. Toi selittäs vähän myös sitä että en tahdo seoskumilla osata käyttää kaikkea pitoa mitä se ehkä tarjois. Ne kun alkaa ilmotella vasta paljon myöhemmin niin ei vaan vielä tällä kokemuksella tunne missä mennään.![]()
Voihan se olla että tollanen pikku liirailu takasella kuuluis ihan asiaan. Sain isommitta ohjelmanumeroitta passailtua, mutta ei tota ny ihan vasiten kyllä tee mieli täys kaskossa olevalla vehkeellä ruveta jatkuvasti haeskelemaan noin rajoille. /z
Tietysti luistolla ja luistolla on eronsa. En usko vielä rossimaisesti sivuluistossa mutkiin tulevani ja veikkaan kun sen teen, tutustun kanervikkoon välittömästi sen jälkeen.
Jukka