G
Guest
Guest
Mistä ostatte ajokamanne pk seudulla. Eli aina ei halua tilata muualta.Joskus sieltä missä palvelu pelaa
eli...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä asioin jatkossa myös minä.Orgin shoppia olen itse vuodet käyttänyt, eikä oo ollu valittamista palvelussa.
Jaah, se olit sinä. Taisin olla siinä vieressä kertomassa kyseisten popojen käyttökokemuksista ja antamassa huolto-ohjeitaTäällä asioin jatkossa myös minä.Orgin shoppia olen itse vuodet käyttänyt, eikä oo ollu valittamista palvelussa.![]()
Kävin ostamassa SIDI:n popot ja myytiinpä kunnon sukatkin.Palvelu oli hyvää ja ystävällistä, vaikka nappulat juoksenteli pitkin kauppaa.![]()
Jep, on muuten hyvät popot et turhaan kehunutJaah, se olit sinä. Taisin olla siinä vieressä kertomassa kyseisten popojen käyttökokemuksista ja antamassa huolto-ohjeitaTäällä asioin jatkossa myös minä.Orgin shoppia olen itse vuodet käyttänyt, eikä oo ollu valittamista palvelussa.![]()
Kävin ostamassa SIDI:n popot ja myytiinpä kunnon sukatkin.Palvelu oli hyvää ja ystävällistä, vaikka nappulat juoksenteli pitkin kauppaa.![]()
![]()