• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Missä pk seudun paras palvelu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Mistä ostatte ajokamanne pk seudulla. Eli aina ei halua tilata muualta.Joskus sieltä missä palvelu pelaa:)eli...?

lauttasaaren bikeword on ollu mulle ainakin loisto paikka
062802jumpie_prv.gif

Espoon R.M. Heinolla on tullut tehtyä varustekauppoja enemmänkin viime aikoina. Mistään muualta en ole saanut niin hyvää palvelua varusteasioissa, joten siellä asioin jatkossakin.

Mä komppaan "vesisikaa"...ei voi valittaa Heinosta.

Unohtamatta Orgin Shoppiakaan.

Orgin shoppia olen itse vuodet käyttänyt, eikä oo ollu valittamista palvelussa.

Bikeworld lauttasaari ja Saaralle iso käsi.

HD-centteri on toinen hyvän palvelun myymälä, tosin sieltä olen ostanut vain mopon.

Larun BW....ei aina halvin mutta viimeiset kaks vuotta aina hyvää palvelua ja metsästävät väsymättä kokoja varastosta...
bowdown.gif

Viimosin ostos, eli takki tuli ostettua storm motorin helsingin myymälästä. Muuten olisin kyllä saksasta varmaa tilaillu, mutta kun sai halvemmalla kun saksasta tilaten niin samantien tuli kaupat tehtyä.

Niin joo, vähän jäi vajaaks kun palvelusta kysyttiin, eli palvelu toimi tosiaan mainiosti kun hki myymälästä olivat takit loppu mutta lähettivät turgusen myymälästä sitten oikean kokosen takin.

Nyt siis tiedossa minne kannattaa mennä hyvän palvelun perässä.Eli rahoja tuhlaamaan!

Täällä asioin jatkossa myös minä.
thumbs-up.gif

Kävin ostamassa SIDI:n popot ja myytiinpä kunnon sukatkin.
buttrock.gif
Palvelu oli hyvää ja ystävällistä, vaikka nappulat juoksenteli pitkin kauppaa.
Jaah, se olit sinä. Taisin olla siinä vieressä kertomassa kyseisten popojen käyttökokemuksista ja antamassa huolto-ohjeita
smile_org.gif

Itse ostan vähän joka paikasta, sieltä mistä saa halvimmalla tarvitsemansa. En ole palvelun tasossa huomannut poikkeavuuksia, korkeintaan ihmisten määrässä, että joutuuko odottamaan.

Täällä asioin jatkossa myös minä.  
thumbs-up.gif

Kävin ostamassa SIDI:n popot ja myytiinpä kunnon sukatkin.  
buttrock.gif
Palvelu oli hyvää ja ystävällistä, vaikka nappulat juoksenteli pitkin kauppaa.
Jaah, se olit sinä. Taisin olla siinä vieressä kertomassa kyseisten popojen käyttökokemuksista ja antamassa huolto-ohjeita
smile_org.gif
Jep, on muuten hyvät popot et turhaan kehunut
biggrin.gif

Back