Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.autopesucenter.fi/ Jossa ti- hallitEsimerkiksi Malminkartanossa on Vihdintien varressa sellanen pesupaikka jossa on 3 hallia varustettuna poletti automaateilla joista tulee myös pesuaine ja vahakin tarvittaessa ja kyseisessä paikassa on myös liuotin suihku juttu jos sitä tarvii lisäksi. Muistaakseni 2 eskoa poletti ja silla tais saada 6 minuuttia vettä... tai pesuainetta, ihan miten vaan.
Malminkartanonkujan päässä, olisikohan numero 3 --> Kartta
Kannattaa mennä arkisin päiväsaikaan, niin ei tarvii pahemmin jonotella. Jonotus toimii ihan sillä periaatteella että katsot ketä siellä sinua ennen parkkipaikalla oottelemassa. Yleensä kun olen käynyt siellä, kun pihaan olen ajanut ja jos yksikin halli on tyhjä, niin olen ajanut suoraan sisään ja sitten vain kassalta, sieltä pesulinjan puolelta poletteja ostamaan.
Ulkoapäin katsottaessa oikeanpuoleisin "yleisölle" tarkoitettu pesuri ei mielestäni anna vettä niin hyvällä paineella kuin kahdessa vasemmanpuoleissa pesupaikassa. Että kannattaa valita niistä jompikumpi.
Et kai tosissasi aio pestä pyöräparkaa painepesurilla?Mistä löytyy huoltoasema tai vastaava paikka täältä Helsingistä missä sais ton pyörän pestyyn painepesurilla.??
Painepesuri on yksi parhaista pyöränpesuvälineistä, kunhan sitä käyttää järkevästi, eli ei suihki sillä laakerita, liittimiä, katkaisijoita ym.Et kai tosissasi aio pestä pyöräparkaa painepesurilla?Mistä löytyy huoltoasema tai vastaava paikka täältä Helsingistä missä sais ton pyörän pestyyn painepesurilla.??![]()
Noinkin valitettavasti käy aina välillä, itsekin olen saanut pyörän "kyljelleen" mitä käsittämättömimmillä tavoillaKiitos kaikille!! Näyttäs löytyvän noita paikkoja, Hertsikan Shellillä tuli käytyy kyselemässä mut siellä koneet menee huoltoo/vaihtoon!!
NO hätä!sain kuitenkin mopedin pestyä,vahattua jakaadettua!! Nyt pyörää komistaa 8cm korkee skraadu katteessa!!!![]()
![]()
Niin ja painepesuria voi myös käyttää järkevästi, eli ei suoraan laakereihin jne. Niin ja ei kait sitä aina ole pakko käyttää niitä täysiä paineita?Et kai tosissasi aio pestä pyöräparkaa painepesurilla?![]()
Hmm missä siellä tarkalleen ottaen?Sörnäisten rantatiellä on kanssa pesurit. Landelta tullessa tien oikealla, stadista tullessa vasemmalla puolella.
Onks se nyt sitten Neste?Hmm missä siellä tarkalleen ottaen?Sörnäisten rantatiellä on kanssa pesurit. Landelta tullessa tien oikealla, stadista tullessa vasemmalla puolella.
En oo tullu pistäneeks merkille vaik ohi oon ajanu satoja kertoja.
Kyllä pystyy. Ihan hiton kivaa olisi jos pystyisi pysäyttämään ajan ja veden tulontube68 sanoi:Vanha ketju...
Mites onko tietoa tuosta Shell Vantaa Ruskeasannan itsepesu paikoista että voiko yhden poletin aikana vaihtaa tuota pesua?
Esim ensin pesee ja sitten lopuksi vaihtaa huuhteluun saman poletin aikana. Itse töpeksin (ehkä) jotenkin kun sitä kokeilin niin lakkas toimimasta kokonaan. Piti laittaa uusi poletti että sai huudeltua![]()