• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Missä kaikki kawasaki customit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flamen
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Missä kaikki kawasaki customit? - Kokoontuminen ke 23.8.2006

• M,N 19-20

Ääniä: 0 0,0%
  • M 21-22

• N 21-22

• M, N 23-24

• O,P 19-20

Ääniä: 1 100,0%
  • O,P 21

• O,P 22

• Q 20-21

• Q, R 22-23

• Joku muu, kerro "koordinaatti"/kunta?

• Ääniä yhteensä
    1
Mulla lähti eilen illalla vajaa 50 km... Vähän viileätä oli kun en malttanut laittaa kunnon vehkeitä päälle
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Tänään pesin ja vahasin mopon kesäkuntoon. Kauhea pöly täällä Savossa leijuu kaikkialla ja asfaltti ei tahdo näkyä hiekan alta, mutta hirveä olisi kutke ajoon. Saa nähdä, josko jo alkuviikosta kävisi
062802moto_prv.gif
cruisailemassa.

sorry kun kesti, olin tuossa viikon töissä..
tuossa olis tuo aikataulu kun kyseltiin..

06.-08.07 13. Ressu-Meeting Somero

itse olen ainaskin tällä tietoo lähdössä..
062802moto_prv.gif

lisätietoja saa tuolta.. http://www.salonseutu.fi/somk/
jaa on porukka lähtenyt jo kruisiin
biggrin.gif

tekis kyllä mieli jo lähtee mut vielä taitaa turpakarvat jäätyä?

ainakin aamusta
wink.gif

Mites olisi kaikille Kawoille kokoontumisiltoja viikolla.
Vaikkapa Kaivariin...
Olisi mukava ajella esim. tiistai-iltaisin jonnekin kaffeelle.

Torstai lienee perinteinen ORG.n kokoontumisilta...

Kuulostaa ihan ok meiningiltä,
062802jumpie_prv.gif
pannaanko joku päivä lukkoon? Tiistait klo ? jossakin ?

Saatanpa tulla kehä 3 eteläpuolelle täältä maalta...
062802moto_prv.gif

Teatteria, elokuvia ja kuvausta harrastaneena annan mielelläni panoksen elokuvaan vaikka mopolla hoippumalla. Missä kuvaukset olisi tarkoitus tehdä?
Kuvaukset jossain uudenmaan alueella, tarkentuu sitten kesää kohti mentäessä ennen kuvauksia.

Kawa LTD:lle...jos tarkoitit tätä leffaletkaa niin ei tarvii olla Väinö, mikä vaan pyörä otetaan tuohon mukaan. Varsinkin jos kawoja ei löydy riittävästi...

Kawacustom kokoontumisethan on muuten perinteisesti uudenmaan alueella tapahtuneet tiistaisin, et eiköhän jatketa saman perinteen mukaan jos esim. sinne kaivariin ollaan kokoontumassa.
Itse en ole kautta vielä päässyt korkkaamaan, mut katotaan jos kohta sais pyörän liikkeelle....kelit on viime päivinä ainakin olleet jo tosi houkuttelevat
cool.gif

Kausi avattu myös täällä "tundralla" ja kolme päivää pöristelyä takana Mean Streakilla. Kylmää kyytiä paksusta vaatetuksesta huolimatta. Ensi viikolle on myös luvattu tundralle lumisadetta. Kaivariin en ole tulossa. Turhan pitkä matka.

Tänään noin 300 km lenkki american car show kinkereille
062802moto_prv.gif

Ei ollu paljon mopoja liikenteessä, mutta liikenteenvalvojalle iso
bowdown.gif
kun ohjasi mut suosiolla alakertaan lumisateelta suojaan kun autot jäi sateeseen. Karmee sivutuuli ja puuskittaisena. Ei uskaltanu ajaa oikein sillai "luontevasti"

Kiinnostaa kyllä,mutta aikataulun pitämistä en millään voi taata
nixweiss.gif
. Lomat on kaikki sillai pätkinä. Seuraan keskustelua...........
sport05.gif

Tänään pakko lähteä kaivariin kuuden kieppeissä sumpille, on siellä vaan niin hieno keli.

Mitenkäs on kausi lähtenyt käyntiin?

Täällä Sawossa on nautittu muutamista lämpöisistä päivistä ja ajeltu lähitienoilla niin yksin kuin kaksin. Tänään sain pyörään alle uuden takagummin (Metzler Marathon), joten ei tarvitse enää ajella silestoneilla.

Onko Itä-Suomalaisia liikekannalla lähiviikkoina sään salliessa? Voisi jossain sumpit hörppästä, turinoida ja vaikka mopojen renkaita potkiskella, jos ei muuta keksi.
062802moto_prv.gif

Mitenkäs on Kawacustomisteilla tarkoitus osallistua laajempien piirien kokoontumiskekkereihin?

Mitenkäs on kausi lähtenyt käyntiin?

Täällä Sawossa on nautittu muutamista lämpöisistä päivistä ja ajeltu lähitienoilla niin yksin kuin kaksin. Tänään sain pyörään alle uuden takagummin (Metzler Marathon), joten ei tarvitse enää ajella silestoneilla.

Onko Itä-Suomalaisia liikekannalla lähiviikkoina sään salliessa? Voisi jossain sumpit hörppästä, turinoida ja vaikka mopojen renkaita potkiskella, jos ei muuta keksi.
062802moto_prv.gif

Mitenkäs on Kawacustomisteilla tarkoitus osallistua laajempien piirien kokoontumiskekkereihin?
Ei ole kausi ees vielä lähtenyt käyntiin
sad_orig.gif

Positiivista on se, et nyt ei pitäs pitkään enää mennä
tounge.gif

Onnittelut hyvästä takagummi valinnasta, mulla samanlainen takana ja olen ollut tosi tyytyväinen
buttrock.gif

Omalta osalta voi tänä kesänä jäädä isommat kekkerit elokuvatuotannon jalkoihin..ehkä loppukesästä vois jonnekkin päästä kun kuvaukset on ohi. Vapuks muuten tulossa pakkas yö
crazy.gif

Back