Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ohhoh! Eihän tollasta kukaan jaksa! Hullu mä tiesin sun olevan, mut että yllytyshullu!Tarkoitus on käydä Nordkapissa, ja olla kolmea vuorokautta myöhemmin Gibraltarilla.
Paluumatka rauhallisemmin, Andorrassa käyden ja Alppeja kierrellen.
Tämäkin kuullostaisi kiinnostavalta, kunnon perseet on aina ok!Tarkoitus on käydä Nordkapissa, ja olla kolmea vuorokautta myöhemmin Gibraltarilla.
Mites sun b-vaimo sitten viettää kesää?Riippuu rahatilanteesta (lomautuksista).
a) a-vaimo lentikoneella K-Eurooppaan ja itse mopolla perässä - siitä sitten Kroatiaa ja Itä-Eurooppaa.
tai
b) Laatokan ympäri - täytyy kokeilla kuinka a-vaimon prse kestää.
tai
c) jotain ihan muuta
Ei pitäisi olla tekemätön paikka, 15 suomalaista sen on jo aikaisemmin suorittanut. Niistä neljä jopa matkustajan kanssa.No ohhoh! Eihän tollasta kukaan jaksa! Hullu mä tiesin sun olevan, mut että yllytyshullu!Tarkoitus on käydä Nordkapissa, ja olla kolmea vuorokautta myöhemmin Gibraltarilla.
Paluumatka rauhallisemmin, Andorrassa käyden ja Alppeja kierrellen.![]()
![]()
Ma en oikein ymmarra tuollaista 'lomailua'; eihan siina ehdi nakemaan mitaan, kun pitaa vetaa tuhatta ja sataa, oli sitten ilma tai maisemat millaisia tahansa.Tarkoitus on käydä Nordkapissa, ja olla kolmea vuorokautta myöhemmin Gibraltarilla.
mitenkään moittimati...Ma en oikein ymmarra tuollaista 'lomailua'; eihan siina ehdi nakemaan mitaan, kun pitaa vetaa tuhatta ja sataa, oli sitten ilma tai maisemat millaisia tahansa.Tarkoitus on käydä Nordkapissa, ja olla kolmea vuorokautta myöhemmin Gibraltarilla.
Mikä Rautaperseajo tämä on? Karsealta kuulostaa. Mulle riitti SS 1000, mutta tulipahan tehtyä.Ei pitäisi olla tekemätön paikka, 15 suomalaista sen on jo aikaisemmin suorittanut. Niistä neljä jopa matkustajan kanssa.No ohhoh! Eihän tollasta kukaan jaksa! Hullu mä tiesin sun olevan, mut että yllytyshullu!Tarkoitus on käydä Nordkapissa, ja olla kolmea vuorokautta myöhemmin Gibraltarilla.
![]()
Hulluuden tai yllytyshulluuden arvioinnin jätän muille.