• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Minkähän pyörän sitä ostais.....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja majuta
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No, tolla budjetilla: todennäköisesti saat maailman huonoimman :;):kokemuksen: eli, laita littlesti lisää rahaa peliin...
Tää harrastus on fyrkasta kii, ei asenteesta, päinvastoin kuin mikään muu asia maailman päällä...
033102bebe_1_prv.gif

honda 1000rr
buttrock.gif
alkaa maisemat vaihtuun...
Joutuuhan pyörän tankkaamaan vähän väliä.Kyllä se
033102ass_1_prv.gif
kestää.....
buttrock.gif
buttrock.gif
buttrock.gif

No niin, vaikka väillä peruinkin koko ostohaaveet, niin mentyäni tekemään uhkarohkean vaihtotarjouksen.  
idea3.gif
Nyt pitäisi päättää että ostaakko pyörä vai ei.

Eli kysessä on Yamaha FZS 1000, vuosimallia 2005 ja mittarissa 11000km.  
062802moto_prv.gif

Onko kokemuksia tai mielipiteitä? Kiitos.  
bowdown.gif

Varmaan jossain vaiheessa kannattee jo tehdä ite se ratkaisu suuntaan tahi toiseen
wink.gif

Tai sitten teet niinkuin minä ja vaihdat kolme pyörää kaudessa
tounge.gif

Varmaan jossain vaiheessa kannattee jo tehdä ite se ratkaisu suuntaan tahi toiseen
wink.gif

Tai sitten teet niinkuin minä ja vaihdat kolme pyörää kaudessa
tounge.gif
Tuota minä juuri pelkään, aina löytyy parempi vaihtoehto kun on saanut yhden pöyrän hankittua...  
blush.gif

Mutta sitä se kai vaan on ja sen kanssa on elettävä...
smile_org.gif
Näimpä, eikä aina välttämättä vaihda parempaankaan, mutta erilaiseen ja ainakin mulle on tämän harrastuksen rikkaus myös erilaisten pyörien kokeileminen
sport05.gif

Suhtaudu ainakin tuohon mittarilukemaan erittäin kriittisesti. Ehkä oikein kaivelemalla löytyy syy siihen, miksi se on noin vähän. Neljä kautta ajettu, joten voisi olla oikeasti 20-40 tuhatta. Mutta pyörä on muuten varmaan niitä kestävimpiä.

No, tolla budjetilla: todennäköisesti saat maailman huonoimman :;):kokemuksen: eli, laita littlesti lisää rahaa peliin...
Tää harrastus on fyrkasta kii, ei asenteesta, päinvastoin kuin mikään muu asia maailman päällä...  
033102bebe_1_prv.gif
Tuolla fyrkalla saa todennäköisesti maailman huonoimman??? tuskimpa vain, ite tein löydön Kawasaki z750 vm.08 ajettu 600km -> 6000e.

Että sitä rataa, on se avioero joskus positiivinenkin asia, siitä hyötyy myös muut ;)

Back