Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo Futura olisi kyllä muuten mieleinen mutta etsikääpä jostakin uusi?Jos nyt merkkikerhoilemaan alettiin, niin kyllä se tässä sitten on.
Tuota minä juuri pelkään, aina löytyy parempi vaihtoehto kun on saanut yhden pöyrän hankittua...Varmaan jossain vaiheessa kannattee jo tehdä ite se ratkaisu suuntaan tahi toiseen![]()
Tai sitten teet niinkuin minä ja vaihdat kolme pyörää kaudessa![]()
Näimpä, eikä aina välttämättä vaihda parempaankaan, mutta erilaiseen ja ainakin mulle on tämän harrastuksen rikkaus myös erilaisten pyörien kokeileminenTuota minä juuri pelkään, aina löytyy parempi vaihtoehto kun on saanut yhden pöyrän hankittua...Varmaan jossain vaiheessa kannattee jo tehdä ite se ratkaisu suuntaan tahi toiseen![]()
Tai sitten teet niinkuin minä ja vaihdat kolme pyörää kaudessa![]()
![]()
Mutta sitä se kai vaan on ja sen kanssa on elettävä...![]()
Tuolla fyrkalla saa todennäköisesti maailman huonoimman??? tuskimpa vain, ite tein löydön Kawasaki z750 vm.08 ajettu 600km -> 6000e.No, tolla budjetilla: todennäköisesti saat maailman huonoimmankokemuksen: eli, laita littlesti lisää rahaa peliin...
Tää harrastus on fyrkasta kii, ei asenteesta, päinvastoin kuin mikään muu asia maailman päällä...![]()