G
Guest
Guest
Airoh SV55S? Aurinkovisiiri vakiona ja bluetooth optiona...eikä maksa paljon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ole oikeen ulkonäönkään perusteella ikinä tykänny shubertista... mutta viime kesänä sattuneesta syystä kokaisin kaverin C3:sta ja olin kyllä aika myyty...Okei, kiitoksia. Alanpa metsästää tuota C2:sta. Onko vielä tietoa mistä Shuubertin C2 uudenmaan alueelta löytyisi?
Todennäköisesti tilaan Saksasta, mutta jos hintaero ei ole suuri niin voisihan sitä välillä tukea kotimaan yrittäjiäkin.
Täytyy nyt kuitenkin ensin käydä testaamassa, sopiiko kuuppaan. Koeajo jää nyt väliin, mutta jos se on hyväksi todettu niin eipä väliä.....
C3:sta muistelen lukeneeni jostain, että siinä etuosastaan tasaiseen visiiriin jäisi vesi ja örkit "kellumaan" ja että parannuksia C2:een ei olisi ihan hinnan perusteeksi.
No, olimitenoli, iso pää vaatii kunnon suojan, pää edellä kuitenkin putoan jos kolahtaa.
No, perskeleen perskeles. Luulin selkeyttäväni itselleni valintaa, mutta näinhän se meni; lisää malleja tsekattavaksi.Hyppää viikonloppuna junaa ja osta Lahdesta, eiköhän sieltä messutarjouksena löydy. Itsellä ollut käytössä jo vuosia, tosin ensi kesä mennään jo C3.lla.
eikös noilla setäsinisillä oo X-LITEEn nyt kovin leukava ukko ole, mutten yhtään avattavaa ole löytänyt, missei leuka ottaisi alaosaan kiinni. Säveltäjän ostaisin, vaan ei käy. Shoeit sun muut olen testannut, Nolania ei ole silmiin sattunut. Mikä muuten on nykyisin se poliisien käyttämä merkki ja malli ? Siellähän on erimuotoista kaljupäätä ja kaikilla taitaa olla samaa merkkiä. Kertokaapas, niin yritän huomenna Lahdessa kuikuilla.
"skoudemalli" X-Lite 1002eikös noilla setäsinisillä oo X-LITEEn nyt kovin leukava ukko ole, mutten yhtään avattavaa ole löytänyt, missei leuka ottaisi alaosaan kiinni. Säveltäjän ostaisin, vaan ei käy. Shoeit sun muut olen testannut, Nolania ei ole silmiin sattunut. Mikä muuten on nykyisin se poliisien käyttämä merkki ja malli ? Siellähän on erimuotoista kaljupäätä ja kaikilla taitaa olla samaa merkkiä. Kertokaapas, niin yritän huomenna Lahdessa kuikuilla.![]()
Itse pääsen vasta sunnuntaina ja vähän arveluttaa mahtuuko sisään, täytyy laittaa old spaissia..Terveiset Lahdesta Jo nyt älyttömästi väkeä. Muusta sitten shown jälkeen. Kokasin sen X-liten, Shoei Multitecin, Cabergin, Säveltäjän pari mallia ja lopuksi Nolanin ja Marushin. Lopputulos: Nolanilla yhdessä mallissa on irroitettava leukaosa ja Säveltäjällä muistaakseni J 1 ? Joka tapauksessa semmosella leukaraudalla. Nämä pari viimeistä tuntuivat hyviltä ja näkökenttääkin on. Loppujen lopuksi ne ovat kuitenkin vain avokypäriä leukasuojalla. Mitäs mieltä näistä kummajaisista ollaan. En ole huomannut keskustelua. Turvallisempia ilmeisesti kuitenkin ovat kuin avopotat.
Jep, oikeassa olit. Tilasin loppujen lopuksi c3:sen kotomaan liikkeestä ja haluamaani väriä en olisi ulkomailta saanut yhtään halvemmalla. Ainahan jossain voi olla tarjouksia, mutta niissäkin mitä löysin, ei ollut oikeata väriä/kokoa.Jos Saksasta Schuberthin tilaat, niin riski saada liian iso tai pieni potta on olemassa. Kun itse olin ostamassa Schuberthin J1 kypärää, kokeilin kolmea numeroltaan samankokoista kypärää. Eivät sitten käytännössä olleetkaan samankokoisia. Suosittelen sovittamista ja sitten ostamista ja se ei oikeen onnistu nettikaupoilla.Todennäköisesti tilaan Saksasta, mutta jos hintaero ei ole suuri niin voisihan sitä välillä tukea kotimaan yrittäjiäkin.Tinkaamalla liikkeessä saatat saada Suomesta halvemmalla. Mä ainakin sain..![]()
![]()
Niin vielä, jos hyllyssä ei ole kuin esittely/kokeilukappale sopivaa kokoa niin taitaahan tilattu kypäräkin tulla ulkomailta liikkeen toimesta (tai uusi laatikossa). Eli pointtina, olisiko syytä ostaa aina juuri se kappale jota on sovittanut?Jep, oikeassa olit. Tilasin loppujen lopuksi c3:sen kotomaan liikkeestä ja haluamaani väriä en olisi ulkomailta saanut yhtään halvemmalla. Ainahan jossain voi olla tarjouksia, mutta niissäkin mitä löysin, ei ollut oikeata väriä/kokoa.Jos Saksasta Schuberthin tilaat, niin riski saada liian iso tai pieni potta on olemassa. Kun itse olin ostamassa Schuberthin J1 kypärää, kokeilin kolmea numeroltaan samankokoista kypärää. Eivät sitten käytännössä olleetkaan samankokoisia. Suosittelen sovittamista ja sitten ostamista ja se ei oikeen onnistu nettikaupoilla.Todennäköisesti tilaan Saksasta, mutta jos hintaero ei ole suuri niin voisihan sitä välillä tukea kotimaan yrittäjiäkin.Tinkaamalla liikkeessä saatat saada Suomesta halvemmalla. Mä ainakin sain..![]()
![]()