• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Minkä näistä ottaisit mieluiten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TwinTenox
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Minkä näistä ottaisit mieluiten? -

• Fury

Ääniä: 0 0,0%
  • VTX 1800

• V11 Le Mans

• B-King

Ääniä: 1 50,0%
  • M1800R

Ääniä: 1 50,0%
  • Thruxton

• MT-01

• Ääniä yhteensä
    2
Mites MT-01 Stage2 pelittää? Tiedän, että hevosia ei tule paljoa lisää, mutta onko pirteämpi? Tosin kyllä tuo mulle riittäisi vakionakin tehojen ja etenkin väännön puolesta. On tuo vaatimustaso hiukan pienempi kuin monella muulla.
biggrin.gif
45hv:llakin pystyy saamaan aikaan hienoja elämyksiä mutkateillä.

Tässähän tulee lapsuus mieleen kun postissa tuli jouluna lelukuvasto ja sitten sitä selattiin ja mietittiin minkä lelun ottais jos vois saada yhen lelun joka sivulta. No näistä mä ottaisin MT-01:n ja sitten kelpais myös Moto Guzzi V11

Meinasin ensin äänestää Guzzia, mutta jotenkin tuo MT-01 on alkanut miellyttää silmää, vaikka ensi alkuun näyttikin karmealta. Tosi hienoja kuvia oli juky2200:n laittamissa linkeissä varsinkin se yks punainen tuunailtu MT-01 oli tosi hieno
inlove.gif

Kyllä noista Guzzi tulis talliin. B Kingi pirun ruma vaikka tehokas, MT  taas tommonen kolho pystyssä ajettava customi joka hävis penkissä mun entiselle Eliminaattorilleki tehoissa.Muut sit ei oikeen iske. Isolohko MG:ssä on munaa, Thruxton sitte varalle!!

wink.gif

Makuasioita, mutta ei mitään noista, ehkä paras vaihtoehto B-king, MT-01 on mauton, koeajoin viime vuonna perusteellisesti ja customit eivät sytytä. Jos täytyy olla ripaus nostalgia, niin valinta on ulkopuolelta listan; Guzzin 1200 Sport.

Tuo ensimmäinen on aika hieno. Siinä ainakin etummaisen sylinterin nokatkin saa vaihdettua ilmeisesti helposti. Mitenkähän tuon takimmaisen sylinterin nokat vaihdetaan? Pitääkö siinä irroittaa koko kone, vai onnistuuko muuten?

Toi Guzzi on upea... reilusti muita vaihtoehtoja edellä. Paitsi ehkä Triumphia.. Siis V11 Le Mans on mun valinta.

Tuo Suitsan Tunkeutuja ei ole muuten hullumpi pyörä. Tosin neljä kilometriä suurkaupungin ruuhkassa ei mene ihan koeajon piikkiin, mutta kyllä kiinnostaa tarkastaa ensi kesänä tuo Suomessakin.

Oliskohan jopa niin, että nämä japsivoimakustomien matkamallit olisivat hankintalistalle ehdokkaiksi sopivia? HuH!

Mä kävin messuilla istumassa Pee-King:in ja se oli tämmöiselle pitkähköllekin kiva istuttava. Jos olisi ylimääräistä fyffeä, niin ostaisin moisen kakkos mopoksi, jolla voisi ajella hyvällä säällä. Matkalehmä pitää kyl olla....
smile_org.gif

Toi kingi houkuttelee räyhä-ulkonäöllään, mutta kuitenkin tosta listasta valitsisin isoimman mahdollisen moottorin. Ihan vaan sen takia, että olis sitten isompi kone, ku mamman autossa.
tounge.gif

Back