- Sijainti
- Vantaa
en myisi mutta ei minun ole pakko myödä.Ja tämäkö on kirjoihin kirjoitettu fakta? En ole pyörää liikkeeseen tarjonnut, mutta liikkeiden pyyntien perusteella ( esim. 1) vähän epäilen lausumaasi... Kilometrejä on tietty vähemmän, mutta ehdottamasi hinta on alle neljäsosa edellä olevasta pyyntihinnastakannattaa miettiä että tostakaan rimpulasta joka on melkien 10v uudempi kuin yksikään alkupään ehdokkaista niin tuosta ei vaihdossa saisi 1500e enempää hyvityksenä uuteen.
Tarkoitin sitä että jos liike ostaan tuon pyörän niin se ei maksa siitä enemmpää.
Kantsis kokeilla myyntihalukkuutta hyvällä 3000e tarjouksella.
Suomalainen on sellanen et ei ole pakko myydä mutta mieluummin annan ilmaseks liikkeelle kuin jollekin matti meikäläiselle hyvään hintaan.. Luulisin, että pyörä on kuitenkin maan halvin --04 CBF600S
.![]()
Myisitkö itse neljä vuotta vanhan ja ehjän pyörän 1500 euroon?
Se on sillee et jos haluaa realisoida kun ei kaupaksi muuten mene niin siinä seisoo todellinen hinta.
Viime vuonna mä maksoin mun -06 xx hondan laukuil ja härpäkkeillä 3000km ajettuna 10000e.
myyjä sai rahat käteen.
20 sika tarjousviestiä kerkesin lähettää kun tärppäsi...taaas
osalta tuli toki pohjaapalaneita vastauksia suurin osa ei vastannut mitään mutta aina porukassa joku on jolle eurot kelpaa siinä tilanteessa.