M
mimmu
Guest
Tapasin tänä kesänä ihanan pariskunnan jossa rouva 64 ja mies 70, rouva sanoi että nyt oli pakko lopettaa itse ajaminen kun vuosien ajo tehnyt jo käsissä reuman niin pahaksi ja hän siirtyi vaan miehensä kyytiläiseksi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan normaali ilmiö briteissä jossa viis-kuuskymppiset papat vetää uusilla kilokyykyillä ratapäiviä.... Noh saman saarivaltakunnan vakuutuskäytännöillä nuoremmilla ei ole kunnon vehkeisiin varaakaan.Muistan muutamaa vuotta takaperin kun menin pizzeriaan, niin katsoin ihaillen Kawan 12R:ää siinä edessä. Sisällä odotti sitten kaveri jolla oli 1-osainen nahkapuku päällä. Ikää miehellä oli kasvoista päätellen ainakin 60v. Kieltämättä teki vaikutuksenKoskakohan näitä hypersportteja alkaa näkymään Kustaankartanon vanhainkodin parkkiksella![]()
![]()
Kiitos Mimmujuupa juu...jos läheiset huomaa ettei perusasiat ja huomio toimi niin kannattanee keskustella varovasti, jos itse huomaa ettei taivu nostamaan jalkaa että pyörälle pääsis annan ihan itse pyörän pois..![]()
Tapasin tänä kesänä ihanan pariskunnan jossa rouva 64 ja mies 70, rouva sanoi että nyt oli pakko lopettaa itse ajaminen kun vuosien ajo tehnyt jo käsissä reuman niin pahaksi ja hän siirtyi vaan miehensä kyytiläiseksimies 70 v ihan hyvässä kondiksessa vaikkakin sanoi myös että hiukka nivelet vaivaa mutta katsotaan kesä kerrallaan jes! siinä on asennetta ja ymmärrys kohdallaan omaan ajamiseen. sen verran letkeästi rouvan kanssakin rokattiin että voidaan me hiukan nuoremmat ottaa mallia..pojalleni olen sanonut että jos alan torppailemaan ihan miten sattuu enkä edes huomaa sitä itse, niin ota heti puheeksi ja tee jotain, muuten otan pyöräni myös vanhainkotiin mukaan..voihan olla että otan muuten vaan rekvisiitaksi että tuolla minä joskus jne...elvistelen kaiken maailman papparaisille siellä![]()
![]()
Ethän sää oo viä lähelläkään viittäkymppiä, ethänJoo, kai sitä itsekin kloppina piti viisikymppisiä jo ihan pappoina.. mutta kyllä se nyt tuntuu hassulta kun joku ihan tosissaan luulee, että sen ikäisenä ei enää ajaa jaksaisi. Tai ettei pää käänny liikennettä seuraamaan. Tai että reaktiot on jo niin hitaat, ettei ehdi risteyksessä bussin alta pois![]()
Eilen alastarolla oltiin lopettelemassa, kun pihaan törmäsi vanha pakettiauto kärryn kanssa ja pari mielestäni lähempänä 70:tä kuin 60:tä olevaa pappaa rupesi vääntämään vanhoja kisapyöriä ulos kärrystä. kehuivat vuodesta 55 jo aloittaneensa harrastusta.![]()
Kommenttina jaksamiseen, oli, että aina tämä kotiolot voittaa![]()
propsit!
JakeT.
Oodi elämälleEilen alastarolla oltiin lopettelemassa, kun pihaan törmäsi vanha pakettiauto kärryn kanssa ja pari mielestäni lähempänä 70:tä kuin 60:tä olevaa pappaa rupesi vääntämään vanhoja kisapyöriä ulos kärrystä. kehuivat vuodesta 55 jo aloittaneensa harrastusta.![]()
propsit!
JakeT.
...ja kotilot!Kommenttina jaksamiseen, oli, että aina tämä kotiolot voittaa![]()
propsit!
JakeT...tuossa on tavoitetta itsellekkin.....![]()
Oodi elämälleJakeT.
Kun meiltä lähti sakemanni useita vuosia sitten, vieläkin tuntuu ja on ajoittain ikävä. Kesti vuosia ennen kuin kärsi mitään siitä puhua.Oodi elämälleEilen alastarolla oltiin lopettelemassa, kun pihaan törmäsi vanha pakettiauto kärryn kanssa ja pari mielestäni lähempänä 70:tä kuin 60:tä olevaa pappaa rupesi vääntämään vanhoja kisapyöriä ulos kärrystä. kehuivat vuodesta 55 jo aloittaneensa harrastusta.![]()
propsit!
JakeT.
Kuinka äkkiä kaikki vuodet menevät menojaan.
Vielä eilen olit nuori ja energinen, kaikki oli helppoa ja tajunta
otti vastaan uusia haasteita. Perustit perheen, kasvatit lapset,
maksoit velat. Nyt olen harmaisiin verhoutunut vanha ukko.
Koko elämän jana täynnä onnistumisia ja epäonnistumisia.
Eipä ole lapsia ja lastenlapsia lukuunottamatta mitään jolla voin pullistella. Eilen matkustimme vanhan sussarin kanssa yh-
dessä lääkärille ja väsynyt matkamies sai viimeisen piikin. Mon-
ta kertaa on lähdetty yhdessä neljäntoista vuoden aikana mil-
loin mihinkin. Nuorempi koira makaa jaloissani ja kaipaa kaveriaan. Näin se elämä jatkuu. Kannattaa nauttia elämän
maljasta, kun se on vielä täynnä, sinne ei saa lisäystä kun
se vähenee.
Älkäämme mestaroiko vanhojen elämää, se on jokaisella edes-
sä.
Anteeksi surullisuuteni ja tekstin apatia, kaipaan kaveriani.