• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Minkä ikäinen olet joka ajat Pan Europeania?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ShadowC2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyllä se Pannari on keski-ikäisten miesten peli, kuskien keski-ikä tällä hetkellä 45 vuotta, täällä maalaispitäjässä on lisäkseni 2 muuta Pannarikuskia, he ovat juuri 45-50 vuotiaita.

062802moto_prv.gif

Kai minä sitten olen henkisesti jo viiskymppinen.
biggrin.gif

jokainen pannarikuski on henkisesti 50:nen.
Hep!

Täällä ainakin yksi. Eikä siinä edes kaikki, vaan lisäksi olen ollut sellainen jo noin parikymppisestä lähtien. Saadessani aikanaan ainutkertaisen tilaisuuden hankkia verovapaa auto, hommasin 27 vuotiaana...Volvo 740:n.

Kiva pirssi, joka oli ensin aikansa komea tuontiauto isolla ruiskukoneella, sen jälkeen käytännöllinen perheauto vauvojen kanssa, sittemmin tilava urheiluauto (meidän perheemme urheilu on laskettelu, joten ajoneuvo jossa ei ole mukavasti tilaa neljälle suksineen EI VOI OLLA urheiluauto) ja toiseksi viimeisessä roolissaan perheen kakkosautona minun käytössäni. Nykyinen rooli on kesäisenä harrasteautona osa-aikaeläkkeellä viime syksystä lähtien.

Tänä kevään minulle uudella 2004 mallisella Pannarilla ajellessa on tullut vähän sama tunne perille saapumisesta kuin Volvo Concessionairesilta Lontoosta lähtiessä. Tämä se on, tätä minä olen hakenut kaikki nämä vuodet! Aiemmin joka vaihdossa on merkki vaihtunut, mutta nyt en oikein ymmärrä miksi haluaisin yleensäottaen ollenkaan vaihtaa yhtään mihinkään.

Et varmaan edes tajunnut, kuinka kamalaksi keski-ikäisyyden oireet voivat äityä meillä kroonikoilla, joilla keski-ikää on kaikki 19 ikävuodesta alkaen? Siis että äijä ajaa vuorotellen matkasohvalla ja Volvolla, eikä edes näe asiassa mitään ongelmaa
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Ja aina vaan pahenee, nimittäin tuo jokaisen meille tulevan pyörän takapenkiltä koeajava ja omasta valinnastaan uudemmalla Volvolla ajava vaimo on ollut samanlainen niin kauan kuin hänet olen tuntenut. Eli olen siis seurustellut 22-vuotiaana henkisesti viisikymppisen kanssa
smile_org.gif

Se hyvä puoli tässä tosin on, että vuosi vuodelta alkaa näyttää yhä enemmän omalta itseltään.

REINOT olleet jo monta vuotta. Pannaria ei koskaan, FJR pari vuotta ja runsas vuosi takaperin se vaihtui K12S:ään. Ikää nyt 49v. Analysoikaapa tätä. Noista aikaisemmista avautmisista en osannut itse tehdä juuri mitään johtopäätöksiä, paitsi, että jos matkapyöräilee on mukavinta, että on matkapyörä
062802moto_prv.gif

Mielenkiintoinen, 27 testistä <=> 48 v. Miten tähän pitäisi suhtautua, onkohan tämä nyt ns. positiivinen asia
biggrin.gif

Tästä voisi vetää johtopäätöksen, että pitää vaihtaa vaimo myös 27 vuotiaaseen...
tounge.gif
. Jaa mutta sellainen voi olla henkisesti 7 v.
omg.gif

jokainen pannarikuski on henkisesti 50:nen.
jokainen kilokyykkykuski on henkisesti 14-v.
kyllä tuossa kyykkyjutussa voi olla totuuden siemen. Kilokyykky mentaliteettiinhan kuuluu idea, että omistaa kylän tehokkaimman mopon. mitä muut ajattelee on siis tärkeätä. tyypillistä 14 vuotiaan ajatusmaailmaa.

Lisäksi fyysinen epämukavuus ei haittaa kunhan mopo on kylän tehokkain. tärkeämpää on se, että väritys on valentino rossin tms.

tietysti pyöriä löytyy valtavasti erilaisia, ja niistä on kiva valita omansa aina kyseiseen ikäänsä sopivasti.

Itse 49 v ja Ruustinna vähän nuorempi.
Pannarilla ajeltu vuoden päivät. Vuodessa tulee +20tkm.
Ajeltu on vuodesta 2001 ja menossa neljäs pyörä.
kaboom.gif

Kilokyykky mentaliteettiinhan kuuluu idea, että omistaa kylän tehokkaimman mopon. mitä muut ajattelee on siis tärkeätä. tyypillistä 14 vuotiaan ajatusmaailmaa.

Lisäksi fyysinen epämukavuus ei haittaa kunhan mopo on kylän tehokkain. tärkeämpää on se, että väritys on valentino rossin tms.
Aikuiset ihmiset harrastavat omia juttujaan naapureille poseeraamatta.

Kylän tehokkainta tai ainakin nopeinta kyykkyä ei välttämättä nakkikopilla näy sen vuoksi, että se siirtyy Kemoraan pakun kyydissä.

Sateenvarjon turvin pysyy sateen yllättäessä kuivana, olipa Freudilla kuinka kakkainen fantasia tahansa.

ikä tuo varmuudentarvetta, turvallisuudenhalua, ken elää - näkee - barbin. toivottavasti ei kuitenkaan klaus barbieta. hitsivie, mähän oon parhaassa pannaani-iässä just nyt. onko wingikuskit sitten vielä vanhempia? entäs bemaristit? pannarin kanssa ihan samaa luokkaa varmaan.

Ot, mutta 38 v ja henkinen ikä 31 ja toivottavasti siinä pysyy, ja ensi kerralla kun menee mopokauppaan niin täytyy aina kysyä että mikä vehje sopii mulle, siis henkisesti kolmikymppiselle  
biggrin.gif

eihän moottoripyöriä pitäisi edes myydä alle 50v. sitä vartenhan ovat ne alle 50cc vehkeet. onhan tupakissa ja viinassakin ne ikärajat. just, arvasit, olen 58v.

mutta kysymys: opin bmw:n kanssa, että on olemassa yksi myllymaan repa, joka osaa ainakin vanhemmat bmw:t kuin tyhjää vaan ja vielä tekijänäkin luotettava. kuka tai mikä on se hondamies, jolle voisi viedä st1100 -95 ( abseineen sun muineen ) hoitoon, tarvittaessa? pääkaupunkiseudulla + 100km

niin ja, tekisi mieleni vaihtaa voiteet kardanissa, ym ( eli, ne spoorit ), mutta kun takahaarukan irroittamiseen tarvitaan erikoistyökalu. yksi onneton lukitusmutterin tapainen ei irtoa kuin tietynlaisella holkkiavaimella. vai irtoaako? onko teillä muilla kotonaroplaajilla kokemusta tältä alueelta.

Back