• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Milloin on poliisi pysäyttänyt viimeksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BlackCat
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Viimeksi pysäytyttiin, kun ajoin pakulla takaisin WBR:n juhannus-Kemorasta. Ilmeisesti ei tullut ajettua tarpeeksi kovaa radalla kun mp-poliisi mukavien juttelun lomassa muisti 100€ pikavoitolla.

Pyörällä mut pysäytettiin viimeksi kesällä '96, pilli suuhun, puhallus ja hyvää matkaa.

Toukokuun alussa Liettuassa föönasivat ja pysäyttivät. Heinäkuun puolessa välissä laittoivat pillin suuhun Kemin ja Tornion välillä.

heinäkuussa tänä kesänä, jouduin puhallutukseen perättäisinä päivinä. Onnistui kypärä päässä
biggrin.gif

Pari viikkoa sitten 2 aikaan aamyöstä kiirehti mopopoliisi perään. Kertoi että olin ajanut reilua ylinopeutta mutta ei ollut saanut tutkaan. Puhallutti ja jotain siinä puhuttiin että en ole ainoa joka on sortunut kovaan kaasukäteen kun liikennettä ei ole nimeksikään. Olivat jo jonkin poloisen saanut kellotettua 207km/h turun ohikulkutiellä.

Ihan mukava polliisi pitkästä aikaa, olen tavannut niitä oikein virkaintoisiakin jotka etsivät pakosta syyn josta sakottaa jos kerran ovat pysäyttämään vaivautuneet...

Tossa noin kuukausi sitten Itäväylällä ampas mopopoliisi Vuosaaren uudesta liittymästä perään ja eikös siinä punavalo sit syttynyt hetken päästä.. No rupes sit kyselemään ajokorttia ja rekisteriotetta ja hetken tutkaituaan soitti keskukseen tms. tarkisteli tietoja ja torppas sit vielä pillinkin suuhun.
Kaikki oli kunnossa ja kysyinkin sitten, et miks lähti tollee perään säikyttelemään. Kuulemma tekevät rutiinipysäytyksiä joskus vaikka ei syytä olisikaan..
Mä veikkaan, et se halus vaan nähdä mun hienon mopon lähempää
biggrin.gif

Ihan asiallisen olonen kaveri, eikä sitä kauheesti kiinnostanut kilpikulmat tai minivilkut.. Toivotteli sit vaan hauskaa päivän jatkoa.

Heinäkuussa varhaina aamulla Riikassa lähdin hotellin pihasta ja ehdin ajaa ruhtinaalliset 200m, kun paikallinen skoude vinkkas tien sivuun. Manasin siinä sitten ittekseni, että jos tätä tahtia tulee ratsioita vastaan, niin jää Iron Maidenin keikka näkemättä. Hetken pällisteltyään ajokorttia ja rekisteriotetta päästi minut jatkamaan erikoiskoetta.
baaa.gif

Reilu 1kk sitten,köyhtyi 85ekee,ajoin LIIIAN kovaa siis peräti 65km/h 50km/h alueella, siis aivan kaamee bömberi,hyi...

Tais olla elokuussa 2007, ku Helsingin Maunulassa polijollari pysäytti. Puhallusratsia ja tulos nolla, muu ei sitte niitä paljo kiinnostanu  
smile_org.gif

Pari kuukautta sitten pysäytti. Olin lähiön hiljaisella tiellä menossa kotiin klo 3 yöllä, kun poliisit kääntyivät pikkutieltä perään. Näyttivät sitten punavaloa ja puhalluttivat, katsoivat ajokortin ja vielä valittivat kilven kulmasta. Sen jälkeen hyvää matkaa toivottelivat.
Oli tosin mukavia poliiseja, eikä tosiaan virkaintoisia.
smile_org.gif

Toukokuussa, Imatralla, heti sillan jälkeen. Olin Lappeenrantaan menossa kotilolla. Huomautus tuli...  
wink.gif

Viime kesänä pysäyttivät. Poliisi katsoi, että jaa.. et ollutkaan oikea kuski, no voi hän kuitenkin puhalluttaa. Nollaa näytti.

Kevätkesästä Oulun Äimärautiolla puhalluttivat puolenkymmenen polden voimin Kempeleestä päin tulijat.
Jonoa oli varmaan kilometrin verran, ajelin keskiviivaa keulille ja siitä tien laitaan puhallutukseen. Nollaa näytti. Eivät paheksuneet splittausta, vaikka tuli autojakin vastaan. Siedätys näyttää alkaneen tehoamaan ;)

Puhallutus on ollut meikäläiselle harvinaista herkkua; viimeisen 5 v aikana muistaakseni 2 kertaa, sitä ennen oli ainakin 10 v ettei puhallutettu.
Poliisin suorittamaan ei-vapaaehtoiseen kolehdinkeräykseen oon kyllä osallistunut vuosittain, mutta yllättävää kyllä koskaan ei oo noissa tilanteissa puhallutettu. Maksulappu kouraan vaan ja hyvää matkaa
omg.gif

Oiskohan ollu kolme vuotta sitten Kuortissa. Kerkesin ottaa kypärän päästä ja valmistauduin kuulemaan pysäytyksen syyn, kun pysäyttäjä totesi, että ei sua pitänytkään ottaa sivuun. Potta päähän ja kevyellä kaasulla matkaan, kun on omatekemät suorat putket mopossa

Puhalluttivat tuossa muutama viikko sitten täällä tampereella lielahden Teboilin edessä kun pärrällä olin töihin menossa aamutuimaan.

Viime kesänä tuli Mondeo vastaan, ja ylinopeutta oli 26 viidenkympin alueella. Lähtivät vähän laiskasti perään, mutta kun en karkuun yrittänyt, niin kyllähän ne kiinni sai. Suullinen varoitus tuli.
sport05.gif

Kesäkuussa kun olin tulossa Orgin Kemoran ratapäiviltä kotiin päin. Jättimäisen kokoinen takalaukku kyykyn perässä taisi olla syy miksi mp-poliisi halusi pysäyttää ja kysellä mikä ihmeen laukku se on  
biggrin.gif
No kysyi se ajokortin, että sai virallisenkin syyn pysäyttää. Mukava kaveri ja leppoista juttelua rata-ajoista ym.

Back