• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Milloin on poliisi pysäyttänyt viimeksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BlackCat
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Viime syksynä kerran puhallutettiin kun olin autolla matkassa, tulos naturally nolla. Pyörän päällä never ever pysäytetty!

Tänä kesänä ei oo pysäytetty vielä kertaakaan. Viime viikonloppuna ajeltiin miehen kanssa mökiltä kotiin päin, niin oli föönimies ohituskaistan päässä kyttäämässä. N. 30kmh oli yli, vaan eipä pysäyttäny (pari kotiloa ajo meiän edessä, ajoi samaa vauhtia, kun meinas ohituskaista loppua...).

Pari kertaa on puhallutettu, molemmat kerrat  
062802moto_prv.gif
. Ja nollat, tietty!

27.8 autolla mennessä likkaa hakemaan koulusta ja sama toisintona 5 minuutin kuluttua toiseen suuntaan. Uusi polliisi pillin kanssa tyrkyllä ja sanoin, että päivää vaan taas.Totesi, että taisinkin juuri mennä toiseen suuntaan, mutta uudella keuhkotestauksella selvittiin.

Prätkällä ei oo pysäytetty koskaan.
Autolla viimeksi keskiviikkona heti aamutuimaan, puhalluttivat 2 kertaa, puhallusjonon eka ja viimeinen polliisi.. Nollan hönkäsin
talktohand.gif

Noin 3 vuotta sitten !
Klaukkalasta ajelin kuorma-autolla Jyväskylään...matkalla oli
5 puhallusratsiaa. Nolla jokakerralla
smile_org.gif

Viimeisellä kysyin että vieläkö monta kertaa tänään ? Eivät osanneet sanoa
biggrin.gif

Pari viikkoa sitten mp-poliisi oli seurannut mun ajoa muutaman kilometrin verran ja pysäytti vasta pihatiellä. Parikymppiä oli yli ollut keskinopeus. Oli ilta ja vähän liikennettä jotenka kai sen takia vaan kirjallisen huomautuksen antoi.
Ihmettelin kyllä ettei edes puhalluttanut, oli sen verran känni päällä, kun pilkun jälkeen kotio päin olin tulossa!        No ei kai, viimeinen kappale oli huumoria.  
tounge.gif

No kaks kuukautta sitten ja sillä reissulla "köyhdyin" 400 ekua..
Ei sitte ollu yhtää hauska "tuttavuus"
033102ass_1_prv.gif

Pilli on suuhun heitetty pari kertaa tänä suvena ja ihan hyvin se onnistuu umpipotallakin..niin ja tietty nollat
smile_org.gif

Tainnu mopol kerran puhallus orkesterii ajaa. Kotilolla joutunu useestikki juttelemaa poikien kans  
tounge.gif

Saariselällä... Oli puhallusratsia. TeeVee pääsi läpi avattavan marjaämpärinsä kanssa suhteellisen sukkelaan, kun minä taas veivasin ARAIta edestakas ja olin tientukkeena
biggrin.gif

Keväällä löivät pillin suuhun kun olin autolla liikenteessä, mut pyörällä olen saanut rauhassa ajella.
062802moto_prv.gif

viime toukokuussa ostin poliisilta agressioterapiaa melkein tonnilla. sen jälkeen on ollut seesteisempi olo
062802moto_prv.gif

Toukokuussa puhaltelin Padasjoella eräänä sunnuntaiaamuna. Nollaahan tuo näytti
tounge.gif

Se onkin tän kesän ainut kohtaaminen liikenteessä poliisien kanssa. Muuten on jokusen kerran jääty juttusille
biggrin.gif

27. vuosi on kortti olemassa (KT-kortista alkaen) ja vain puhallutuksen vuoksi ovat poliisit pysäyttäneet. (Pysäyttääkö ne muustakin syystä
confused_orig.gif
) Korttia ei ole kysytty tien päällä ikinä.

Viime kesänä tarjouduttiin puhaltaan kun puhalluttivat paikallisia mopo poikia jossain itä-hämeessä. Käski jatkaa matkaa.

Viime talvena kaks kertaa lauantai iltana kun olin joko menossa/tulossa jäähallilta.

Apaut kuukausi sitten. Lähdin ihan vittuillakseni ohittamaan maijaa lain sallimissa rajoissa. Transportteri kruisaili arviolta 70km/h Vanhalla Hämeenlinnantiellä. Edessä erittäin pitkä suora, joten näkyvyys oli enemmän kuin mainio. Siinä sitten meikäläinen lähti lailliseen ohitukseen eli vauhtia oli GPSn mukaan tasan 80 km/h. Kyllä siinä muuten oltiin aika pitkään rinta rinnan, jonka jälkeen smurffit päättivät pysäyttää meikäläisen tien sivuun.

COP " Oliko tuo nyt fiksu ohitus ? "
Minä " Niin fiksu kuin laki sallii... "
COP " Nooh..." poliisi lähti takaisin autolle ja jotain näpräili aikansa.

Sen jälkeen virkavalta tarkasti kaikki mahdolliset sakotuksen paikat kotilosta, mutta niitäpä ei tuossa autossa ollut. Siinäpähän sitten jatkettiin matkaa samaan malliin. Hienoa väkeä nuo påliisivoimamme.

Apaut kuukausi sitten. Lähdin ihan vittuillakseni ohittamaan maijaa lain sallimissa rajoissa. Transportteri kruisaili arviolta 70km/h Vanhalla Hämeenlinnantiellä. Edessä erittäin pitkä suora, joten näkyvyys oli enemmän kuin mainio. Siinä sitten meikäläinen lähti lailliseen ohitukseen eli vauhtia oli GPSn mukaan tasan 80 km/h. Kyllä siinä muuten oltiin aika pitkään rinta rinnan, jonka jälkeen smurffit päättivät pysäyttää meikäläisen tien sivuun.

Sen jälkeen virkavalta tarkasti kaikki mahdolliset sakotuksen paikat kotilosta, mutta niitäpä ei tuossa autossa ollut. Siinäpähän sitten jatkettiin matkaa samaan malliin. Hienoa väkeä nuo påliisivoimamme.
Ei kai vaan konstaapelisediltä unohtunut tieliikennelain säännös, jonka mukaan ohitettavan tulee edesauttaa ohitusta antamalla tietä ja hidastamalla vauhtia. Kouluun kouluun, sellaiset sedät.

Ei kai vaan konstaapelisediltä unohtunut tieliikennelain säännös, jonka mukaan ohitettavan tulee edesauttaa ohitusta antamalla tietä ja hidastamalla vauhtia. Kouluun kouluun, sellaiset sedät.
Eivät hidastaneet, sitä minäkin ihmettelin että olisiko heidän pitänyt, mutta en viitsinyt sitä mainita, koska itsekään en ollut varma tämän lain tulkinnasta.

Niin ja mp:llä ei ole vielä tullut pysäytyksiä. Kilsoja on kertynyt vasta n. 10tkm ja kaikki tässä pk-seudulla

Vähän yli viikko sitten torstaina olin ilta-ajelulla Outokumpuun päin menossa Polvijärveltä. Kaarteesta ulos tultaessa oli maija puoliks pusikossa noin 300 metrin päässä. Vauhtia saivat mitatuksi 113@80 alueella. Tyhjä tie, ei liikennettä ja hyvä keli. Tuomio: Liikenneturvallisuuden vaarantaminen -> 115€. Sanoi gyylä vaan, että kuuli jo äänistä että kovaa tultiin. Onneksi eivät saaneet sitä toista lukemaa mitattua, minkä ajoin aikaisemmassa kaarteessa.

Back