• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millen air box projekti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -walzu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tere,

Tuli tässä rakenneltua tällainen modaus milleen:

Photobucket

Toivottavasti kuvat näkyy. Vielä pistin pipercrossin suodattimen tilaukseen rally racelta. Aika paljon näkyy olevan juttua ulkomaalaisilla aprilia foorumeilla tästä modauksesta. Tässä linkki yhteen: Aprilia forum

Vielä pitäisi löytää huohotinilmalle suodatin. En raskinut tilata rally racelta kun näytti olevan niin tyyris. Muuten kyllä firma oli asiallinen, lupasivat suodattimen huomiseksi matkahuollon kautta. Osille hintaa tuli:
Alumiinilevy bauhaussista 1,5mm 8€
Pipercross suodatin c3004 45,50€ + postikulut
huohotinilman suodatin 5-20€

Päivittelen vielä kuvia kunhan saan suodattimet.

Nyt sain asennettua suodattimetkin paikoilleen. Vähän kyllä piti kikkailla tuon alumiinilevyn kanssa, mutta omasta mielestäni onnistuin ihan hyvin. Toki jos tekisi uudelleen onnistuisi vielä paremmin. Uuet kuvat löytys täältä

Onko porukka tehnyt tuollaista modausta? mietin vain, et varmaan kannattaisi käydä säätämässä pyörä nyt kohilleen. Pyörässä ois nyt paikoillaan ti craftin pönttö ja map2 on kans vaihettu. Mietin pcIII asentamista ja täältä löytys ihan ok paketti. Onko kellään minkäänlaista kokemusta?

Onko porukka tehnyt tuollaista modausta? mietin vain, et varmaan kannattaisi käydä säätämässä pyörä nyt kohilleen. Pyörässä ois nyt paikoillaan ti craftin pönttö ja map2 on kans vaihettu. Mietin pcIII asentamista ja täältä löytys ihan ok paketti. Onko kellään minkäänlaista kokemusta?
Mulla oli (vanhakoppisessa) Tuonossa pcIII ja vapaavirtaus suodatin + slipari. Niin ja tiheemmät välit -1/+2.

Kävin koeajamassa samanlaista Factory mallia ilman kommanderia ja suodatinta... no ero oli huomattava... mun omassa paljon tasasempi tehokäyrä ilman minkäänlaisia kuoppia tai muutakaan turhaa nykimistä.

Suosittelen ehdottomasti laittamaan pcIII:n ja jos on vakivälitykset niin tiheemmät rattaat kehiin, rockrock
wink.gif

Mulla oli (vanhakoppisessa) Tuonossa pcIII ja vapaavirtaus suodatin + slipari. Niin ja tiheemmät välit -1/+2.

Kävin koeajamassa samanlaista Factory mallia ilman kommanderia ja suodatinta... no ero oli huomattava... mun omassa paljon tasasempi tehokäyrä ilman minkäänlaisia kuoppia tai muutakaan turhaa nykimistä.

Suosittelen ehdottomasti laittamaan pcIII:n ja jos on vakivälitykset niin tiheemmät rattaat kehiin, rockrock  
wink.gif
Mulla edelleen modattu väliputki, -1+2 rattaat (nyt -1) & kommanderi odottaa asennusta. Kunhan aprillipäivä koittaa niin...
biggrin.gif

Minulla jäi Millen myynnin yhteydessä ITG:n käyttämätön vapaavirtaussuodatin joka käy tuohon ilmaboksimodiin hyvin. Rahaa siitä toivoisi saavan sellaiset 30-40 euroa.

Löytyy Jyväskylästä ja posti kuljettaa koko maahan.

Back