• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mille Factory 07 tyypit otettu.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Motohtori
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mille Factory tuli ensi kertaa kokeiltua koeajo pävillä Haminassa tänään. Todella herkullinen pakkaus. Twini koneen luonne on todella maukas. Kiertää iloisesti ja vetää jo alhaalta todella muhevasti. Jämäkkä alusta ja sopivan tilava ajoasento isommallekin miehelle. Kokonaisuus on todella hieno ja kutsuu ajamaan radalle ja kokeilemaan rajoja. Erittäin täsmällinen kevyt vaihteisto. Mennyt edellisestä sukupolvesta selkeästi eteenpäin.
Ulkonäkö on namu.
buttrock.gif

Hienoa Aprilia. Spagetti insinöörit osaa.  
062802jumpie_prv.gif

Pitää käydä vieraissa täällä puolella. Itsekin kävin testimässä Millen tuossa aamusella ja ihan kiva peli, ei voi muuta sanoa. Tosin aikansa vei totutteleminen varsin pitkään ykköseen vifferiin verrattuna eikä muutenkaan varmaan osannut ajaa ihan optimikierrosalueella. Mutta vääntöä on ihan mukavasti ja tunne on kyllä että se teho on varsin hyvin hallittavissa ja tulee luontevasti ainakin minulle.
Ja tykkäsin kovasti vaikka kädet meinasikin puutua jostain kumman syystä. Saattaahan se olla että joku twini pitää jossain vaiheessa hommata (jos ei tuollaista tai ducatia niin onhan aina sp1 hondamiehelle)...

Kävin juu ajelemassa, kaikinpuolin mukava peli. Helpohkon olonen hallita mutta silti kisko eteenpäin ihan riittävästi.

Aihetta vähän sivuten. Kahlasin tän Aprilia palstan läpi ja totesin että noissa on enemmän tai vähemmän sähkövikoja yms. lastentauteja. Missään ei kuitenkaan juurikaan puhuttu rsv vm. 2006 tai 2007... Jälkimmäisestä ei kauheesti oo tähän mennessä varmasti tullu kokemuksia mutta onko noissa 2006 malleissa jotain mahdollisia vikoja yms. erikoisuuksia joista kannattaisi tietää?

Jos joku vielä tietää jotain aprilia aiheisia foorumeita vaikkapa ulkomailta niin niitäkin lueskelisin mieluusti.

Kettu kuittaa
062802moto_prv.gif

minulla ei ole ainakaan ollut sähkövikoja -06 rsvr:ssä. Ne usan 07 mallit on kai 06 euroopan malleja.

-06 Factorylla ajettuna n. 13000 km ja sähkövioista ei ole ollut tietoakaan. Muuten on toiminut kuin junan vessa mutta takajarrua saa ilmailla jatkuvalla syötöllä. Toisaalta ei sitä tule muutenkaan kovin paljon käyteltyä. Kone ja alusta aivan mielettömän upeita ja ajoasento miellyttävä. Parhaimmillaan viime kesänä reilu 900 km päivässä ilman paikkojen puutumista.

Akrojen vaihto auttoi nuhaisiin ääniin ja kunhan saan kortin takaisin, niin pääsen viemään puksun pajalle ruiskun säätöön.

Muuten paras pyörä, jonka olen koskaan omistanut ja enemmän sielua kuin japanian vastaavissa yhteensä. Eikä ole tehnyt kertaakaan mieli vaihtaa mihinkään.

Ai täällä on muitakin kohtalotovereita Aprillisteissa joilta kortti otettu parempaan talteen
sad_orig.gif
Toivottavasti penalti ei pahemmin lyhennä ajokautta...

Liikkuvien siviili wolkkari nappas. Ohituksessa karkasi vauhti 47km/h yli sallitun vaivaisen 786m ajaksi. Pirulaiset ajoivat vielä jotkin JahtiJakt fleecet päällä ettei hoksannut mitä miehiä olivat vaikka hyvän matkaa perässä roikkuivat. Onneksi ei ihan kortiton kesä tullut, heinäkuuhun asti pitävät kortin tallessa.

Voehan paskatti kun kävi kehno mäihä. Noh, paskaa tapahtuu, niinkuin ne jenkit sanoo, ja onhan se onneksi kesä parhaimmillaan vielä heinäkuussakin. Siviiliwolkkari se kiusasi muakin viime kesänä, päiväsakkoja tuli, mutta eivät sentään korttia vieneet. Lieköhän ollu sama (kullanruskea) liukuvien "Jagdwagen."

Sama laite kyseessä. Syynäsivät muuten koko pyörän aika tarkkaan läpi. Äänistä eivät oikein tykänneet ja mun mielestä ku ne on niin
inlove.gif

Sama laite kyseessä. Syynäsivät muuten koko pyörän aika tarkkaan läpi. Äänistä eivät oikein tykänneet ja mun mielestä ku ne on niin
inlove.gif
Höh, no jopas oli herkkää, se sun pyöräshän kuulostaa lähinnä vanhan akan pierulta, eihän se ees oo kovin äänekäs.
tounge.gif

Mun kohalla niitä ei oo juur äänet kiinnostaneet, pelkkä nopeus vaan, vaikkei tuokaan nyt niitä hiljasimpia oo. Muutenkaan niitei kiinnostanu edes vilkaista mopoa. Taitaa olla niillä tämän kevään muoti sitte puuttua noihinkin.

Ai täällä on muitakin kohtalotovereita Aprillisteissa joilta kortti otettu parempaan talteen
sad_orig.gif
Toivottavasti penalti ei pahemmin lyhennä ajokautta...
Itse asiassa saan lapun takaisin reilu viikon päästä eli 4.6.  
062802jumpie_prv.gif

Toisaalta se on ehtinyt olemaan hyllyllä jo maaliskuun lopusta asti. 155@100 tyhjällä motarilla, ainuttakaan autoa en ohittanut sen n. 10 km:n aikana kun kaasua availin.  
mad.gif
Ja vielä talvirajoitukset voimassa vaikka lämmintä oli sakkolapunkin mukaan +6. Vois ne kesärajoitukset varmaan vaihtaa säiden eikä kalenterin mukaan, shaatana.

Back