Sumppa
Kirkkonummella kaikki on toisin...
- Sijainti
- Eestinkylä, Kirkkonummi
siirretty oikeaan osastoon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mulla on 4 korvista??? ei ongelmaa...Mieluummin mä kypärähuppua pesen kuin kypärää, toinen syy toki hupun käyttöön on korvikset...paras on ilman mitään huppuja tai rättejä! buffi ja joku huppu on mut yleensä ajelen ilman.
minä joudun matkustamaan työn takia aika paljon ja kerran löysin mainion huppumallin (puuvillaisen) jonka sitten nappasin matkalle mukaan ja ollessani neuvottelemassa pari päivää, teetin kaukomaan vaatturilla oikeasta silkistä huppuja "kotitarpeeseen"..hmmm..onkos ihan aetoa silkkiä vaiko nykyään kaikkien käyttämää "keinosilkkiä"?? joskus omistin aedon silkkisen hupun,mut nykyään kun sellasia ei mistään löydyLouisin silkkihuppu on cool, Motovelhotkin näitä myy![]()
niin ja noi nykyiset keinosilkkihuput on kyl iha![]()
Kesäksi aina hieman pienemmät korvikset...Mieluummin mä kypärähuppua pesen kuin kypärää, toinen syy toki hupun käyttöön on korvikset...paras on ilman mitään huppuja tai rättejä! buffi ja joku huppu on mut yleensä ajelen ilman.