• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaista Kawaa ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seppomies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kawasakismi senkun lisii. Ostin itselleni puolivahingossa toisen pyörän, Z 750 LTD vm -80
kuwa

inlove.gif

Edit: niin, se eka olisi nyt ihan oikeasti myytävänä, eli EN500A -93, hyväkuntoinen matkakumppani. Juuri rempattu pitkää reissua varten eli iskussaan... toi vaihto kun tuli vähän niinkuin "puun takaa".
Betsyn speksejä

Kawasaki Gpz900r 1985 vuosimallin legendaarinen klassikko,tehokas ja mahtava pyörä,aikanaan voittanut paljon kisoja,testejä ja valittu vuoden pyöräksi.Heppoja 115,nollasta sataan 3,5sek ja huiput 240kmh,vuonna -85.
062802moto_prv.gif
Samanlaisellahan sitä itekin ajelee... puna/musta.
Alkuperänen, putki tosin yoshimuran. Hmm.. asiavirhe! huiput 240 koskee kuristettua 100heppaista mallia  
talktohand.gif
. Todellinen ilmoitettu huippunopeus on 246km/h. Lisää suoritusarvoja: ilmoitettu 0-400m 10,976. Vuonna 1984 ammattilaiskiihdyttäjä ajoi vakiolla aikaan 10,559s. Ei paha. Mulla on tekniikan maailma vuodelta '84 tallella jossa on GPz 900 R :n ekat tyypit  
smile_org.gif

ZXR 750 -89. Kuuluneepi sarjaan muoviluoti klassikko, eli ei
enään niin luoti, mutta ei ihan vielä sovi veteraanijoukkoon.
Omistanut oon reilun vuoden ja sellanen viha/rakkaussuhde
inlove.gif
mad.gif
inlove.gif
mad.gif

siihen on muotoutunu. Välillä ottaa pannuun, mutta ei sitä
raski poiskaan pistää...
biggrin.gif
biggrin.gif

Tästä päivästä eteen päin pöristelen vm -02 zx-6r:llä. Jäi zuzuki taakse, eikä paljon harmita.
tounge.gif

Tosi hauska, pieni ja kevyt päristin!
sport05.gif

Tänne oon kirjotellu jo pari vuotta mut en oo vissii Kawaa täällä esitelly... Joten:

ZXR750

-89 ZXR750, joku joskus tuonut Saksasta. Viime talvena sai uuden värin ja joitakin kiiltäviä osia... Tossa pyörässä on jo iänkin takia tekemistä, mutta se kuuluu harrastukseen.

Pyöräharrastus alkoi 28.6. kuluvaa vuotta zx 12 r:llä. Vm. 2004, kilometrejä ostettaessa 2506, nyt mittarilukema on 10190, mukava harrastus kieltämättä.
buttrock.gif

Ajeleksin ylipainoisella ja alitehoisella zx-7r kakivasaattorilla. kilsoja tullu n. 20000 ja vuosimalli -97. ollu uudesta asti mulla.
buttrock.gif

062802jumpie_prv.gif

Alla on ensimmäistä kesää VN 800, vm -98, mitskussa noin 35.000 km. Mukava peli ajella, emäntä valittaa sitsin epämukavuutta, vaikka pehmustetta omastakin takaa.
Mitä mieltä, missä pelissä mukavin sitsi - myöskin apukuskille?

Back