• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaista Kawaa ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seppomies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Löytyyhän niitä muitakin vanhoilla Geepeezetoilla ajelijoita.  
062802jumpie_prv.gif

Elikkä mun pyörät on näitä Wanhoja kawoja

Tallista löytyy ZL 900 -85 joka on nyt mulla ajopyöränä ja kilometrejä on kertynyt 10300ml

Lisäksi löytyy toinen ZL900 -86 jossa mittarissa 2651ml ja enempää ei tulekkaan minun elinaikana

Sekä ZL 500 -86 jossa mittarissa jotain 43tkm jolla ei ole tullut ajettukaan moneen vuoteen

Ennen oli 600 cbr -91, nyt on alla Kawan zx9r -03. Erittäin tyytyväinen mopediin. Dynojet, Micronin slipari ja nyt talvella laitellaan K&N putsari ja välityksiä ym kivaa.
Kevättä odotellessa..
blush.gif

Mulla oli honda cbr 90000000rr fireblade -99 ja nyt on zx10r -05 yoshimuran sliparilla ja powercommander ja tietenki vaihdettu se järkkytävän ruma vakio rekisterikilpi pois...
tounge.gif

Viime kesän Z750 vm. 05 ajettu 7000 tkm .
Olis muuten nyt myynnis 8000 e.
Ens kesän ajelen sinisel ZZR 1400 :lla
062802jumpie_prv.gif

10 vuotta siten tuli kurvailtua -83 650 Zetalla, nyt tallissa kevättä odottelee -92 Gpz 500 S, kilsoja tossa rukissa on mittarissa jotain + 57tkm ja mökillä keulitaan -85 piikkisellä kx:llä. Kerran Kawa, aina Kawa!
buttrock.gif

zx-6r -03 tuli tossa talveks ostettuu... pitäs purkaa noista "säilytytys muoveista
biggrin.gif
" ja tanko laitella ja jotaib muuta pientä!

Back