• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaista Kawaa ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seppomies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kawaa?
Ku saiski ajella Kawaa, nimittäin ZZR-1400 mallia
Nyt joutuu tyytymään Suzuki 1200/S Bandit vm-04:än
Tai siis mitä sitä talvella...
Kunhan vaan jotenkin järjestys tuo matkamopo ensi kesäksi
062802moto_prv.gif

Uusi Kawasaki ER-6n vie paikan Honda CB500:lta. Ja vaihdosta innostuneena virittäydyin .orgin sivuille vuoden tauon jälkeen uusilla tunnuksilla... Mutta aloitetaan siis Newbiena, ei se mitn
lookaround_orig.gif

Uutena foorumijäsenenä täytynee esitellä itsensä, tai ainakin prätkänsä. Elikkäs tätänykyä tallissa on ZRX1100 vm-97 kuvia ei valitettavasti ole, mutta sitä on sopivasti piristelty Akran putkistolla, suutinsarjalla, syttyboxilla ja jyrkillä nokilla. Tehoa on täten mukavasti, tehomittausta ei ole tehty, mutta asia korjaantunee keväällä.
Tämä on 4. Kawani jonka hankin viime syksynä, aiemmin tallissa oli Z1000j vm-83, 750 H2 vm-73 ja KE125 vm-77 joista H2 tuo mieleen eniten muistoja, ken on sellaisen omistanut, tai omistaa, tietää varmaan mistä on kyse.
062802moto_prv.gif

Viime kesänä alla oli GPZ1100 -96, nyt tallissa odottelee ZX6R -98. Kesään vielä sen verran aikaa että ehtii keksiin vaikka mitä pikku "parannusta" kyseiseen peliin ratapäiviä ja kevättä odotellessa ja suunnitteleen kesän reissut.
cool.gif

Heissulivei kaikille! Rekisteröidyin äsken, eli saitte uuden naismotoristin palstoillenne, halusitte tai ette.

Eli mun tallista löytyy neljän kauramoottorin lisäksi kawasaki zrx 1200, nakupyörä. vm 04, mittarissa 11800 plus jotain, jotka kaikki tuli viimekesänä mm. saksassa.
sport05.gif

Ostin kawasaki gpz500s vm.-01 ml 10000. Viime kesäna ei ollut minkäänlaista mopoa. Sitä ennen oli 2.kesää ER-5.Kuinka usein suoritetaan vettiilien säätö gpz? Ilmeisesti niin gpz ja er ovat kestävän pyörän maineessa???
062802moto_prv.gif

Uutena foorumijäsenenä täytynee esitellä itsensä, tai ainakin prätkänsä. Elikkäs tätänykyä tallissa on ZRX1100 vm-97 kuvia ei valitettavasti ole, mutta sitä on sopivasti piristelty Akran putkistolla, suutinsarjalla, syttyboxilla ja jyrkillä nokilla. Tehoa on täten mukavasti, tehomittausta ei ole tehty, mutta asia korjaantunee keväällä.
Tämä on 4. Kawani jonka hankin viime syksynä, aiemmin tallissa oli Z1000j vm-83, 750 H2 vm-73 ja KE125 vm-77 joista H2 tuo mieleen eniten muistoja, ken on sellaisen omistanut, tai omistaa, tietää varmaan mistä on kyse.
062802moto_prv.gif
Syttyboksi? Rexiin?

Kerroppas lissää mikä se on? Ennakkoa antavasta syttypyörästä tiedän ZRXään.

-Hessu-
__
#21 Lawson ZRX

Heissulivei kaikille! Rekisteröidyin äsken, eli saitte uuden naismotoristin palstoillenne, halusitte tai ette.

Eli mun tallista löytyy neljän kauramoottorin lisäksi kawasaki zrx 1200, nakupyörä. vm 04, mittarissa 11800 plus jotain, jotka kaikki tuli viimekesänä mm. saksassa.
sport05.gif
Hyvä hyvä!

Lisää Rexejä liikenteeseen, wuhuu! Ja vielä naiskuski, mmmm
inlove.gif

Kerros nyt, mikä väri sulla on Rexissä.

-Hessu-
__
#21 Lawson ZRX

sport05.gif
Hyvä hyvä!

inlove.gif

-Hessu-
__
#21 Lawson ZRX
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

mulla on tumman sininen eli melkein musta. Ilman minkään valtakunnan häiritseviä katteita, puhdas naku. Se on ihana
inlove.gif

Ennen vaihdan miestä kuin pyörääni. Kuvia siitä mulla on säpossa, muttakun olen tumpelo näitten koneitten kanssa, niin en niitä tänne osaa laittaa, sorry
sad_orig.gif

sport05.gif
Hyvä hyvä!

inlove.gif

-Hessu-
__
#21 Lawson ZRX
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

mulla on tumman sininen eli melkein musta. Ilman minkään valtakunnan häiritseviä katteita, puhdas naku. Se on ihana
inlove.gif

Ennen vaihdan miestä kuin pyörääni. Kuvia siitä mulla on säpossa, muttakun olen tumpelo näitten koneitten kanssa, niin en niitä tänne osaa laittaa, sorry
sad_orig.gif
Sininen on kanssa nätti väri rexissä.

Kesällä radalle sitten. Kasataan kunnon ZRX letka. On muutama muu myös ZRXn puikoissa, joita tunnen.

Hyvä! Vaihda miehesi sitten
inlove.gif

-Hessu-

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

onkos ketään naista puikoissa? Ei ole mua ainakaan tullut vastaan, onkohan kellään muulla kuin mulla zrx jalkojen välissä
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Back