Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Syttyboksi? Rexiin?Uutena foorumijäsenenä täytynee esitellä itsensä, tai ainakin prätkänsä. Elikkäs tätänykyä tallissa on ZRX1100 vm-97 kuvia ei valitettavasti ole, mutta sitä on sopivasti piristelty Akran putkistolla, suutinsarjalla, syttyboxilla ja jyrkillä nokilla. Tehoa on täten mukavasti, tehomittausta ei ole tehty, mutta asia korjaantunee keväällä.
Tämä on 4. Kawani jonka hankin viime syksynä, aiemmin tallissa oli Z1000j vm-83, 750 H2 vm-73 ja KE125 vm-77 joista H2 tuo mieleen eniten muistoja, ken on sellaisen omistanut, tai omistaa, tietää varmaan mistä on kyse.![]()
Hyvä hyvä!Heissulivei kaikille! Rekisteröidyin äsken, eli saitte uuden naismotoristin palstoillenne, halusitte tai ette.
Eli mun tallista löytyy neljän kauramoottorin lisäksi kawasaki zrx 1200, nakupyörä. vm 04, mittarissa 11800 plus jotain, jotka kaikki tuli viimekesänä mm. saksassa.![]()
Hyvä hyvä!Heissulivei kaikille! Rekisteröidyin äsken, eli saitte uuden naismotoristin palstoillenne, halusitte tai ette.
Eli mun tallista löytyy neljän kauramoottorin lisäksi kawasaki zrx 1200, nakupyörä. vm 04, mittarissa 11800 plus jotain, jotka kaikki tuli viimekesänä mm. saksassa.![]()
Lisää Rexejä liikenteeseen, wuhuu! Ja vielä naiskuski, mmmm![]()
Kerros nyt, mikä väri sulla on Rexissä.
-Hessu-
__
#21 Lawson ZRX
Sininen on kanssa nätti väri rexissä.Hyvä hyvä!Heissulivei kaikille! Rekisteröidyin äsken, eli saitte uuden naismotoristin palstoillenne, halusitte tai ette.
Lisää Rexejä liikenteeseen, wuhuu! Ja vielä naiskuski, mmmm![]()
Kerros nyt, mikä väri sulla on Rexissä.
-Hessu-
__
#21 Lawson ZRX![]()
![]()
![]()
mulla on tumman sininen eli melkein musta. Ilman minkään valtakunnan häiritseviä katteita, puhdas naku. Se on ihana![]()
Ennen vaihdan miestä kuin pyörääni. Kuvia siitä mulla on säpossa, muttakun olen tumpelo näitten koneitten kanssa, niin en niitä tänne osaa laittaa, sorry![]()