• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisia ajomääriä vuosittain?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja honda
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
6.11. kun lopetin niin tarkka on 22577 km, josta pikkupyörillä reilut 4500 km. Sijoittuu kaikien aikojen tilastossa sijalle 5.

Tänä vuonna mentiin syyskuulle asti endurolla, ja uuden katukassin sain alle syyskuussa. Sisäänajo 900 km.. Ensi vuonna jos sais nollan perään.

19 tuhatta km tuli pyörittyä tässä kotinurkilla. Alottelin 13.3 ja lopettelin 13.10 pyöränä Fireblade.
thumbs-up.gif

No mä ajelin vanhalla Ducatillani jonkun 23000 ja sitten kun vorot vei sen, niin VFR800 laului 7000 tuhannen verran... Että kolmekymppiä tuli täyteen. Se on helppoa, kun voi käyttää duunimatkoilla pyörää!

Mun tuli päristeltyä 6-7tkm niiden 6 viikon aikana kun pyörä kesällä oli ajossa.

Jännä homma miten niitä kilometrejä kertyy kun käyttää pärrää töissä ja iltasin käy vielä lenkin heittämässä...

062802moto_prv.gif
on tullut 10 tkm molemmin puolin. Tosin taitaa olla noita alle enempi  
wink.gif
.
Joka keväänä olen ajatellut enempi ajella mutta aina sitä on tullut muuta matkalle.
baaa.gif

kausi alko 26.3.07 ja loppu 9.10.07 matkaa kerty 8tkm
ihan kotinurkissa ja työ matkakin on vain 3km.

Vuosi 2007 aloiteltiin vapun aikoihin ja lopetettiin 30.9 kilsoja ei ehtinyt tulla kuin 14,5 Kkm
confused_orig.gif
Enempikin ois voinu, mutta kun ei ehtinyt
lookaround_orig.gif

26.3.-10.10.2007 kertyi 32 000 km. Reilu puolet työmatkoja, loput jossain Hammerfestin ja Gibraltarin välillä.

Onko täällä paljon niitä ketkä ajaa yli kolmekymmentä tuhatta vuodessa mulla on tullu useana vuona ja suurin osa kilometreistä Suomen puolella ulkomailla vain pari sataa
Ja millä kalustolla onko uusia Triumppeja näin kovassa käytössä itse ajan vanhoilla briteillä

Noin 10000km on tullut joka kesä. Vaikkakin se on aika vähän kun olen ajanut kaikki ajot pyörällä, auto on laitettu seisontavakuutukseen aina ajokaudeksi.
biggrin.gif

Itellä 2007 vähä yli 4000
ja 2006 noin 6000km...

Mutta täytyy ihmetellä näitä kilometrejä kun myynnissä olevia pyöriä kattelee niin kaikilla on ajettu alle 30000
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Back