Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muttei tulis kyllä sitäkään jossei pyörää olis.Vitun vähän
Pah kateelliset huutelee. Moottoripyöräily on 98% hauskaa. Joten kilsoja tulee paljon.Tuota samaa ilmiötä oon itsekkin ihmetellyt, ihan kuin ois pakko saada hirveesti niitä kilometrejä...Jotenkin saa sellaisen vaikutelman, että porukkaa harmittaa kovasti, jos ajomäärä jää alle 10 tkm. Onko kyseessä jonkinlainen arvostuksen tavoittelu? Ainahan kysytään, kun tavataan kavereita, että paljonko olet ajellut? Mielestäni se on enemmänkin vaan sellaista small talkia ja hyvä aloitus keskustelulle.
Itse olen ajanut vajaan neljätuhatta tänä kesänä. Syksyn reissussa tulee n. 4200-4500 km. lisää, joten väkisinkin jää alle kympin. Eikä ainakaan vielä harmita yhtään.![]()
Ite ainakin ajan vaan sillon ja sen verran, että on hauskaa..![]()
+1 TällePah kateelliset huutelee. Moottoripyöräily on 98% hauskaa. Joten kilsoja tulee paljon.
Arktiselle Miehelle täytyy jo Suuperttiaan nostaa! Eilen tsekkasin FJR:ään tulleet kilsat eli 22401 km. Kevariskootteriin on tullut 702 km eli yhteensä 23103 km.+1 TällePah kateelliset huutelee. Moottoripyöräily on 98% hauskaa. Joten kilsoja tulee paljon.
Itelle tähän mennessä kertynyt rapiat 28tkm, enkä ole vielä heittänyt kirvestä kaivoon...![]()
Josko viel pääsis ajeleen vaikkei muuta kuin kahville, mutta jotain edes...
Taitaa n.11tkm olla tällä hetkellä mittar(e)issa. Näistä suurin osa tuli jo keväällä..+1 TällePah kateelliset huutelee. Moottoripyöräily on 98% hauskaa. Joten kilsoja tulee paljon.
Itelle tähän mennessä kertynyt rapiat 28tkm, enkä ole vielä heittänyt kirvestä kaivoon...![]()
Josko viel pääsis ajeleen vaikkei muuta kuin kahville, mutta jotain edes...
Mä oonkin lauantain ylitöissä vaikka nimenomaan pomon kanssa puhuttiin pari päivää sitten, että tehdään yksi projekti pois vasta ens viikon lopulla..Pirsan... on tulossa vieraita, mutten vielä tiedä aikataulua.
ei aivan mahdoton ajatus.![]()
ainakin vois suhveella jossain kerääntyä, vai?