• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Suzukilla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZoooM
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
jlik sanoi:
Hienon pyörän olet ostanut, onneksi olkoon. Ihan mielenkiinnon vuoksi kysyn onko tuo rosvo tosiaan sun eka pyörä, kun olet liittynyt orkki-palstalle jo 2009. Mä hankin mun ekaks pyöräksi GSX1250:n, jonka hankin toukokuussa (tai oikeastaan toinen pyörä kun taukoa on 30 vuotta).

Juu pitää paikkansa että vasta nyt. Erilaisten tilanteiden takia vasta tosiaan nyt tuli mahdollisuus hommata pyörä (mielessä pyörinyt kyllä koko tuon ajan). Todella tyytyväinen olen kyllä tuohon ollut, eikä tunnu liian "isolta" ekaksi pyöräksi, vaikka ensin niin ajattelin ja katselin noita pikku rosvoja :D

14563341597_cfe95f2f69_z.jpg

Elikkäs tämmönen Gixxeri

...ja ajokauden loppuosan kunniaksi kalustopäivitys. GSR jäi ja K11 Busa tilalle. Bussikuskiksi joutui. Pitänee avatarkin päivittää. Kunpa lunta ei satais ihan pian .:cruising:
.

Tuli parilla rivikoneella ajettua 7vuotta ensin yammu sitten kawa.
Täytyy nyt suikkaakin kokeilla ja tyylihän muuttui vee kakkoseen Intikka 800 -06.
Aika leppoista on meno mutta kerkeeän tuota.:orgmp2:

-95 vuoden RF 900 tuli hankittua muutama viikko sitten, ennen sitä oli kokonaiset 2 viikkoa Bandit 600nen.
Tallissa seisoo myös ikuisuus projekti GSX1100G -92.

:no: Tuli suzukistiksi palattua piitkän tauon jälkeen Olihan noita välissä nyt keikutellaan äfF:äläisellä.

Back