• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Suzukilla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZoooM
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Viime viikonloppuna tuli -03 GSX 1400 taloon, on se vaan mahtilaite väännöiltään!  
cool.gif

Täällä uusi onnellinen suzukin omistaja.

Pyörä on Gsx-r 750 -01
ja mittarissa nyt 39000.

On niin hienoo ettei meinaa housuissa pysyä...
biggrin.gif

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Mullon ihkauusi GSF 650 SA -09, kilometrejä mittarissa yhteensä peräti 25.
Mutta mä luulen, että se ekan tonnin huolto pitäis varmaan tilata jo maanantaiksi...
biggrin.gif

Mulla -98 mallinen punainen GS500E, hiukan piristetty sellainen (eli kulkee kuin juotikas). Mittarissa vähän yli 23tkm  
062802moto_prv.gif

Jep, takin kääntö Kawa-leiristä Sukisuki-leiriin. Sopeutumisessa auttaa vanha kunnon tellu. Alla siis TL 1000 R vm. -99 ja ajettu mittarin mukaan vähän reilu 60 tkm. Siisti kaikin puolin ja aivan järettömän hauska vempele. Notta hyvää kesää kaikille.
buttrock.gif

Vm- 93 vs 800 intruderilla pöristelen vielä. Mittarissa kilometrejä jo 70 000, mutta hemmetin kovassa ja hyvässä kunnossa intikka on vielä
biggrin.gif

Kolmisen viikkoa sitten Gixu 600 K1 vaihtui 2006-malliseen 750 Gixuun. Vaikka K1 olikin ihan mukava peli, niin on tässä K6-mallissa ainakin alustan osalta menty eteenpäin...
062802moto_prv.gif

vm92. GSX-R750. mittariluku on 52 tkm. toista kautta ajelen n.5tkm itellä takana. hyvin toimii kunhan muistaa öljysäiliön täyttää tankkauksen yhteydessä...
biggrin.gif

Vanha GSX 600F vaihtui viimeviikolla -00 vuosimallin 750 GSX-R:ään.
Merkkiuskollisena piti vielä pysyä ja voi helvata että on mukavampi ajella ku on ruisku ja hiukan enempi vääntöä alla. Tuli vetästyä näin ensitöikseen 2 päivän reissu Joensuu-Botniaring-Joensuu, eli semmoset 1100km joista ~150km radalla. Vähän paikat meinas puutuneena mutta mieli onnellisena.
inlove.gif

En itse asiassa aja vaan istun vankasti Isän Suzuki GSX650F -09:n tarakalla. Pyörän edellinen omistaja ostanut sen avk:lta ja muokannut siitä nakun.
ps. oma vehje(mopo) vähän vilahtaa taustalla.

Back