Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Mullon ihkauusi GSF 650 SA -09, kilometrejä mittarissa yhteensä peräti 25.
Mutta mä luulen, että se ekan tonnin huolto pitäis varmaan tilata jo maanantaiksi...
Jep, takin kääntö Kawa-leiristä Sukisuki-leiriin. Sopeutumisessa auttaa vanha kunnon tellu. Alla siis TL 1000 R vm. -99 ja ajettu mittarin mukaan vähän reilu 60 tkm. Siisti kaikin puolin ja aivan järettömän hauska vempele. Notta hyvää kesää kaikille.
Kolmisen viikkoa sitten Gixu 600 K1 vaihtui 2006-malliseen 750 Gixuun. Vaikka K1 olikin ihan mukava peli, niin on tässä K6-mallissa ainakin alustan osalta menty eteenpäin...
vm92. GSX-R750. mittariluku on 52 tkm. toista kautta ajelen n.5tkm itellä takana. hyvin toimii kunhan muistaa öljysäiliön täyttää tankkauksen yhteydessä...
Vanha GSX 600F vaihtui viimeviikolla -00 vuosimallin 750 GSX-R:ään.
Merkkiuskollisena piti vielä pysyä ja voi helvata että on mukavampi ajella ku on ruisku ja hiukan enempi vääntöä alla. Tuli vetästyä näin ensitöikseen 2 päivän reissu Joensuu-Botniaring-Joensuu, eli semmoset 1100km joista ~150km radalla. Vähän paikat meinas puutuneena mutta mieli onnellisena.
En itse asiassa aja vaan istun vankasti Isän Suzuki GSX650F -09:n tarakalla. Pyörän edellinen omistaja ostanut sen avk:lta ja muokannut siitä nakun.
ps. oma vehje(mopo) vähän vilahtaa taustalla.